LOKA

Dit subforum is geheel gewijd aan de muziek uit Japan. En muziek heeft diverse genres, dus dit subforum is zeer divers, maar veelal muziek met het genre pop, rock, metal en alternative worden hier besproken. Laat je niet tegenhouden en deel hier (de nieuwtjes van) je favoriete artiesten en/of bands!

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: LOKA

Post by Fran » Sat 28 Oct 2017, 14:13

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 14 Apr 2018, 11:58

Even een copy/paste van LOKA Dutch ST (gezien ik dat beheer):
Op 30 mei komt LOKA met hun REMODEL album, getiteld ALTERED AUDIO. Er komen diverse re-recordings van liedjes als SLICK, FROM YESTERDAY, EDEN, GOD'S GONE TO VEGAS en TSUBASA TRIGGER op dit album te staan. Na het verwelkomen van nieuwe bandleden (Miro in 2015 en dit jaar RIU) is de sound enorm gegroeid en dit moet opgenomen worden, vindt LOKA. "En het is een prima album om LOKA te introduceren aan je vrienden!"
Image

Had in de gaten dat ik nooit had gemeld dat LOKA een nieuwe gitarist heeft, RIU dus. Hij tourde al mee met de band in het Verenigd Koninkrijk en in Europa.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 10 May 2018, 16:43

LOKA heeft aangekondigd de wereld weer eens te gaan veroveren.
Image

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 10 Jul 2018, 19:35

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply