Annulment - THE HUNT

De hunts die volgens de normale regels gespeeld worden kunnen hier gevonden worden.

Meld je direct aan voor de volgende hunt!
Locked
User avatar
Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner
Posts: 7945
Joined: Wed 29 Jul 2009, 21:04
Location: Gridania
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Annulment - THE HUNT

Post by Spitch TVB » Tue 27 Nov 2012, 02:04

Annulment

Deze hunt is gebaseerd op de Templar/Mage geschiedenis uit de Dragon Age game-serie. Het verhaal voor deze hunt speelt zich af in de Circle Tower in Ferelden, een hoge toren waar Mages (magiërs) in worden opgesloten en onderricht. In deze wereld wordt gelooft dat magie het slechte aantrekt en dus wordt er getracht om magie van de buitenwereld af te sluiten. Een legertje Tempelieren houdt de Magiërs binnen de Toren nauwlettend in het oog en is erop getraind om Mages die tekenen van bezetenheid of gebruik van Bloedmagie te doden. Het mag duidelijk zijn dat er ook heel wat Mages gewoon tegen dit hele gedoe zijn en de Toren proberen te ontvluchten. Zij die weten te ontsnappen worden gezien als Apostates, Afvalligen, en worden dag in, dag uit opgejaagd door Tempeliers die ze koste wat het kost terug naar de Toren moeten brengen (of afmaken zoals velen doen).

Alvast mijn excuses voor de grote lappen tekst.





INTRO-VERHAAL

“Sluit de poorten! Sluit de poorten, zeg ik!” schreeuwde de nieuwe Tempeliercommandant naar zijn man- (en vrouw-)schappen. De situatie zag er niet goed uit. Helemaal niet zelfs. Er moest snel iets veranderen of zelfs de vroomste krijgers van Slot Kinloch waren verloren aan de duistere machten.

Het ging allemaal zo snel. Nog geen drie dagen terug was alles rustig in de toren. De Magiërs beoefenden hun magie, de Tempelieren hielden ze in het oog… alles normaal! Maar dan… Het was alsof er een bom ontplofte. Van het één op het andere moment veranderde de ene magiër na de andere in moordende beesten. Mensen knalden uit elkaar, monsters namen bezit van alles dat ook maar naar magie rook en het enige wat de Tempeliers konden doen, was het Klooster om toelating vragen om alle Magiërs, bezeten of niet, te vernietigen. Het was noodzaak, aldus de toenmalige Commandant, want als één losgeslagen magiër het was gelukt om meer dan de helft van zijn mede-Magiërs te besmetten, dan kon je er zeker van zijn dat er in realiteit veel meer waren. En zo geschiedde.

Na twee dagen vechten waren eindelijk alle tovenaars gedood en leek het Slot opnieuw monstervrij, maar dat was maar schijn. Iedereen was zo opgelucht dat de dreiging eindelijk gestopt was en net toen kwam het ondenkbare. De Commandant stuikte voor de ogen van zijn jonge Tempelieren neer. Achter hem stond een jonge rekruut te grijnzen als een mafketel. In zijn ogen stond wraak te lezen, haat, waanzin. Zijn zwaard nog nadruipend met het bloed van zijn nu dode leider. Het was duidelijk, maar niemand kon het geloven. Het was een geest gelukt het lichaam van één van hun, de mensen die er altijd alles aan proberen te doen om dit soort gedrochten te voorkomen, in te palmen. “Dachten jullie nou werkelijk dat jullie ‘geloof’ ons tegen kan houden?” lachte het monster en maakte zich klaar voor het gevecht.

“Pak me dan… als je durft.” Het vervormde gezicht had de woorden nog maar pas uitgesproken, of het bloed vloog al door de kamer. De ene na de andere Tempelier werd kurkdroog gezogen. Het leek alsof niemand wist wat te doen. “Het is bloedmagie!” riep één iemand, zwaard in de aanslag. “Kalmeer en ga in positie staan! Bloedmagie kunnen we aan! Hiervoor zijn we getraind!” De Tempelieren die nog in leven waren, wisten niet zeker waarom ze de bevelen zouden moeten volgen van een jongeling die pas 2 jaar geleden diens plunje waard was bevonden, maar ze deden het gewoon. “Nu!” Bij de eerste kans bestookte de groep hun oude kameraad met alles dat ze hadden. De tegenstand was enorm, maar niet onverslaanbaar. Het resultaat was echter iets dat niemand ooit had gewild. Bij het vallen van hun bezeten broeder was het duidelijk dat er geen zekerheid meer was. Iedereen, maar dan ook iedereen in de groep kon een poppetje voor een stel monsters zijn. Het vertrouwen in elkaar was gebroken.


De jongeling die kalm had weten te blijven, werd meteen benoemd tot nieuwe Commandant. Diens eerste opdracht was echter al meteen geen makkelijke. Er moest een manier gevonden worden om te weten te komen of de rest van de groep wel veilig was. Echter, dat kon de Commandant niet alleen. Al snel werd de order gegeven om alle poorten van de toren te sluiten en elkaar nauwlettend in het oog te houden. De jongeling had een idee. Een stom idee, maar een idee desalniettemin. Wat de Toren nodig had, was een magiër.


“Kom niet in mijn buurt!” De magiër die de commandant net buiten de stad had weten te vinden, zwaaide vervaarlijk met diens wapens. “Ga lekker je slaafjes in de Toren lastigvallen, ja. Soepstengel.” De Tempelier kon alleen maar lachen. Dat kon die niet menen. “Soepstengel? Heb je echt niks beters?” De twee kenden elkaar. Ze deelden dan ook een rijk verleden. “Ik ga niet met je mee naar die gevangenis,” siste de magiër. “Het feit dat ik magie gebruik betekent niet dat jullie het recht hebben om-“ De commandant rolde zijn ogen. Altijd weer hetzelfde liedje. Toegegeven, Tempeliers waren niet bepaald populair onder de Magiërs, maar ze waren een noodzaak voor de wereld. Magiërs waren een gevaar. Voor iedereen, ook zichzelf. Het was maar goed dat er krijgers waren die het tegen al dat arcane geweld op kon nemen. “Ik heb je hulp nodig, idioot,” blafte de Tempelier dan maar, zijn brute smeekbede kracht bijzettend door zijn zwaard op de grond te gooien. De Magiër antwoordde met een opgetrokken wenkbrauw. “Mijn hulp? O da’s een nieuwe.” “Hou je mond, of ik timmer ‘m dicht.” “O ja?” “O ja.” “Jij en welk leger?” De Commandant zuchtte en probeerde zichzelf te kalmeren. “We hebben de Vernietiging aangevraagd.” Nu werd plots ook de Magiër er stil van. Toen die jong was geweest was Slot Kinloch, de Toren, lange tijd diens thuis geweest. Heel wat vrienden zaten er nog. Meteen vreesde die het ergste. “Geesten?” De Commandant knikte. “Iedereen is dood.” “Waar heb je mij dan nog voor nodig? Hè? Lege val, snel even vullen? Is dat het?” De toon was anders dan voorheen. Angstiger, vol verdriet en pijn. De Tempelier pikte geagiteerd in. “De Geesten vallen nu ook al mijn jongens aan. Luister, als ik niet snel met een manier kom om uit te vissen wie niet bezeten is en wie wel kunnen we straks met loslopende abominaties zitten.” Een zucht. “Ik vraag het je omdat je familie bent, omdat ik je vertrouw. Please.

Het was niet goed om een organisatie te helpen die alleen maar bestond om magische gaven te onderdrukken, maar de Magiër begreep ook dat de Tempelier gelijk had. De Toren had hulp nodig en dus zou de Magiër er, weliswaar verkleed als mede-Tempelier, er zijn. Die was de enige die vrij direct de aanwezigheid van Geesten zou kunnen voelen. Misschien zou de aanwezigheid van diens magie wel meer Geesten en monsters aantrekken, dat wel, maar zoals ze zeggen: je kan geen omelet bakken zonder een ei te breken.

Geloof me...
Er zullen veel eieren worden gebroken.


Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

User avatar
Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner
Posts: 7945
Joined: Wed 29 Jul 2009, 21:04
Location: Gridania
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Annulment - THE HUNT

Post by Spitch TVB » Tue 27 Nov 2012, 02:30

De vier types personages:

1. De gewone Tempeliers
2. De Commandant
3. De Bezetene(n) (= slechterikken)
4. De Arcane Krijger (Magiër die met een zwaard overweg kan. Help de Commandant in Tempelierskostuum om de gewone troepen niet onnodig te doen flippen. Krijgt de hulp van een goede Compassiegeest met de welluidende naam Merryweather)


1. De gewone Tempeliers

De gewone Tempeliers hebben net een vlaag aan monsters neergeslagen en zitten nu met de vrees dat één van hun, of meer, ook bezeten is/zijn. Om niet zomaar willekeurig op elkaar in te gaan hakken, werden de Tempeliers door de nieuwe Commandant verzocht om stemmingen te houden waarbij de meest verdachte Krijgsman of -vrouw getest zou worden. Het is nu eenmaal gekend dat Abominaties, bezeten persoontjes, makkelijk tot geweld over te brengen zijn wanneer ze onraad ruiken. Echter wordt er ook geroddeld dat er een echte Magiër zich onder de manschappen bevindt. Uit angst dat die hen (en anderen, maar vooral hen) wat zou gaan doen, willen ze ook die zo snel mogelijk vinden en vermoorden.

Tempeliers worden getraind in een soort van anti-magie dat in staat is spreuken van Magiërs stop te zetten. Hiervoor moeten ze echter wel Lyrium drinken, een zwaar verslavend maar uiterst potent vloeibaar magisch metaal. Een te kort aan Lyrium kan ze makkelijk door doen slaan.

Hoe winnen? Als gewone Tempelier kan je enkel winnen door goed samen te werken en alle Bezetene medemensjes snel te vinden! Het doden van de Arcane Krijger is een bonus.
Wat is verboden? Wat je zeker NIET mag doen, is medespelers achter de schermen vertellen/mailen/PM'en wat je rol is binnen het spel. (Valsspelen is niet goed!!!)

2. De Commandant

De Commandant waakt over de andere Tempelieren en de in-cognito Magiër. Als gewoon mens heeft hij/zij geen extra krachten, maar kan hij/zij wel samen met meneer/mevrouw de Magiër overleg plegen. Het is aan de Commandant om alles strategisch te bekijken en zijn/haar manschappen naar de Bezetenen en van de Tovenaar weg te leiden.

Hoe winnen? De Commandant wint wanneer alle Bezetenen uit het spel zijn en stemt samen met iedereen. Wanneer de Arcane Krijger het overleeft, is dit een bonus voor hem/haar. Hij/zij is normaal de enige die mag weten wie de Magiër is en dus ook de enige die rechtstreeks over zijn/haar visioenen kan horen (zie verder). De Commandant is de enige met een wil die sterk genoeg is om niet Bezeten te kunnen worden.

Net als alle Tempeliers werd de Commandant getraind in anti-magie dat in staat is spreuken van Magiërs stop te zetten en moet deze hiervoor Lyrium innemen. Ook voor de Commandant kan het niet innemen van z'n dosis Lyrium zorgen voor nare bijwerkingen.

Wat is verboden? Wat je zeker NIET mag doen, is medespelers achter de schermen vertellen/mailen/PM'en wat je rol is binnen het spel. (Valsspelen is nog altijd niet goed!!!)

3. De Bezetene(n)

De Bezeten Tempeliers willen maar één ding: de val van de orde. Misschien ook wel van het leven en alles dat schoon en lief is, maar het vernietigen van de orde, voor de fun, staat momenteel toch wel op één. Ze zullen dan ook samenwerken om zoveel mogelijk slachtoffers te maken en zelf zo weinig mogelijk op te vallen.

De Bezetenen kennen elkaars identiteit al van bij het begin. Om de 3 dagen krijgen ze echter ook de kans om een nieuwe Tempelier tot 'handpop' te maken.

Bezetenen stemmen gewoon met iedereen mee, alsof ze gewone Tempeliers zijn. Hun nachten vullen ze echter met het beramen van dodelijke plannen.

Hoe winnen? De Bezetenen winnen het spel wanneer het spel zo gekeerd is dat ze in de meerderheid zijn. Hun haat voor de Commandant is trouwens enorm en die Tovenaar willen ze het liefst zo snel mogelijk één van hun maken. Bonus wanneer dit gebeurt.

PAS OP: De Commandant is immuun voor hun invloed, dus mocht deze groep net hem/haar eruit kiezen om te verderven, krijgen ze ervan langs! De Obscure Krijger kunnen ze echter wel corrumperen. (Dus zeker doen!)

Wat is verboden? Wat je zeker NIET mag doen, is medespelers achter de schermen vertellen/mailen/PM'en wat je rol is binnen het spel. (Valsspelen is nog altijd never niet goed!!!)

4. De Arcane Krijger

De Arcane Krijger is een Magiër die zich, naast het schieten van spreuken, ook gespecialiseerd heeft in de krijgskunst. Als je hem/haar zou zien vechten met een zwaard, compleet in een Tempelierskostuum, zou niemand het verschil zien. De Krijger maakt echter wel degelijk het verschil. Als Tovenaar weet die heel goed wat de gevaren zijn die verdorven Geesten met zich mee (kunnen) brengen en het is dan ook om deze reden, en omdat ze familie zijn, dat de Commandant hem/haar gevraagd heeft om mee op de anderen te letten. Eén probleem echter: de andere Tempeliers zitten nog zo met de shock dat ze bij het zien van het minste beetje magie gewoon door zouden slaan. In deze groep is de Krijger zeker niet veilig...

De Obscure Krijger werkt samen met de Commandant. Om de 2 dagen krijgt hij/zij ook hulp van de goede Geest 'Merryweather' waardoor hij/zij als enige speler op een redelijk directe manier de identiteit van anderen kan te weten komen. Dit gebeurt door een PM naar SPITCH te sturen met bv de vraag naar de identiteit van [insert name].

Net als alle andere groepen, stemt de Krijger, in de rol van Tempelier, mee op de dagen die worden aangeduid. Enkel deze speler weet de identiteit van de Commandant van bij het begin van het spel.

Hoe winnen? De Arcane Krijger wint wanneer alle Bezetenen uit het spel zijn. Wanneer de Commandant het overleeft, is dit een bonus voor hem/haar. Hij/zij is de enige die visioenen krijgt omtrent identiteiten.

Wat is verboden? Wat je zeker NIET mag doen, is medespelers achter de schermen vertellen/mailen/PM'en wat je rol is binnen het spel. (Valsspelen is nog altijd never niet nooit goed!!!)


DEELNEMERS

-DJ_Robintje
-you-know
-Martine
-Fran
-senoerja
-Adriek

Reserves:
-Darcy Maris
-MoonCat
-vevina
-Kaida


Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

User avatar
Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner
Posts: 7945
Joined: Wed 29 Jul 2009, 21:04
Location: Gridania
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Annulment - THE HUNT

Post by Spitch TVB » Tue 27 Nov 2012, 02:47

Hoe spelen???

-Iedereen krijgt een personage toegewezen om te spelen. Die identiteit is echter geheim en enkel bedoeld om stemmingen spannender te maken, dus hou die naam alleen voor jezelf!!! Op het forum gebruik je tijdens het spel je Forumnaam en niet je personagenaam, dus bv. Spitch ipv Merryweather.

-Spelen gebeurt door elke dag op het forum aanwezig te zijn, de verhalen te lezen en zelf mee te doen aan het verhaal.

-Elke dag zal er gevraagd worden om 'te stemmen'. Het stemmen doe je door de naam van een personage die jij verdacht vindt via PM of email naar mij op te sturen, steeds voor 8PM. Emailen kan naar squared_impulse(at)hotmail.com Een voorbeeld:
Heeey Spitch!!! Mijn stem voor vandaag gaat naar het personage Alistair! Ik vind die zooo verschrikkelijk verdacht!!!
Wat je niet mag doen is stemmen op een echte AVO-nick, want dan ga je op je eigen personage stemmen! Dus niet: "Hoi! Ik stem op Fran!" maar op een personage! (Zie verder)

-Het personage die de meeste stemmen tegen krijgt, wordt aan een 'test' onderworpen. En hoogstwaarschijnlijk vermoord. Wat er ook gebeurd, het staat vast dat dit personage het spel zal moeten verlaten. Hing dit personage aan jou vast? Dan eindigt het spel voor jou. Echter, indien je nog verder wilt spelen en er zijn nog vrije personages over (die worden door mijzelf bestuurd via random computergegenereerde stemmen), vraag dan aan Spitch om je een nieuwe rol te geven zodat je toch nog verder mee kunt spelen!!!

-Bezetenen krijgen om de 3 dagen de kans om een nieuwe persoon te bezitten. Hiervoor dient, bovenop het gewone stemmen, opnieuw een PM of mail naar mij gestuurd te worden met de naam van het personage dat ze in willen lijven. Bezetenen mogen met elkaar contact hebben achter de schermen en samen strategieën uitdokteren.

-Ook de Commandant en de Arcane Krijger mogen met elkaar overleggen achter de schermen en weten dus elkaars ware identiteit.

-Om de twee dagen mag de Arcane Krijger mij vragen naar de rol van een bepaald personage. Dit gebeurt naast het gewone stemmen. Ook hiervoor dient een PM of mail naar mij gestuurd te worden met de vraag. Bv.: Merryweather, wat is Alistairs rol in het spel? De verkregen info hou je echter geheim voor de anderen. POST HET ZEKER NIET OP HET FORUM. Voorleggen aan de Commandant mag echter wel!

-De kans is er altijd dat de Arcane Krijger zelf bezeten wordt. Indien dit gebeurt, werkt de Krijger eigenlijk voor de Bezetenen, maar heeft die nog steeds contact met de Commandant. Dit kan handig zijn om de Commandant om de tuin te leiden of achter informatie te vissen. De Commandant houdt dus maar beter een extra oogje in het zeil!!

-Reserves kunnen inpikken zolang er nog vrije personages zijn.






Ik hoop dat de spelregels duidelijk zijn. Indien niet: wees dan niet bang om nog snel na te vragen!!!


Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

User avatar
Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner
Posts: 7945
Joined: Wed 29 Jul 2009, 21:04
Location: Gridania
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Annulment - THE HUNT

Post by Spitch TVB » Tue 27 Nov 2012, 02:55

PERSONAGES

Omdat we met zo'n kleine groep zijn, spelen we met 8 fictieve spelers extra en krijgt iedereen een geheime identiteit om het spel net dat beetje spannender te maken!!! Op deze personages zal er gestemd worden, NIET op forum-namen, dit terwijl er wel GEPOST wordt MET forum-namen en NIET als het personage.

Indien je wel als je personage post, krijg je een andere identiteit toegewezen zodat iedereen, ook jij, dezelfde kansen blijft behouden.

De namen zijn:

1) Calgary
2) Finley
3) Kerr
4) Brody
5) Cam
6) Dallas
7) Keltie
8) Kyle
9) Greer
10) Tyree
11) Yestin
12) Evan
13) Sayer
14) Rafferty

De rol die je krijgt hangt af van het personage waarmee ik je opzadel. =) (Bij mij bekend) Hou je identiteit en rol geheim en have fun!! =D


De hunt start op woensdag 28 november!!! Stemmen en schrijven kan al vanaf vandaag! Twijfel ook niet om mij te contacteren bij vragen!!!


Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

User avatar
senoerja
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!
Posts: 650
Joined: Tue 01 Sep 2009, 22:21
Location: renesse
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Annulment - THE HUNT

Post by senoerja » Tue 27 Nov 2012, 03:53

en zo zit ik hier met mijn kameraden langs het kampvuur tijdens de wacht, het is zo oneerlijk, alleen maar door een dobbel spel moet ik nu 2 wachten achter elkaar vervullen. *kijkt om zich heen* ik vind die duisternis om mij heen toch niet zo tof maar ja ik zit hier toch in goed gezeldschap. Het is in ieder geval beter dan wacht te moeten lopen rond de toren das me toch iets te griezelig. Ik wil naar huis naar mijn 2 koters en mn bijna geborende. Naar mn liefste. en toch.....die eed.....


GORRO GORRO GORROOOOOOO!!!

User avatar
Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak
Posts: 15661
Joined: Thu 30 Jul 2009, 18:13
Location: Belgisch Limburg
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Annulment - THE HUNT

Post by Dj_Robintje » Tue 27 Nov 2012, 12:40

In diezelfde groep zit ik, ik kijk nog een keer iedereen aan.
Iedereen uit deze groep is even verdacht, iedereen uit deze groep vrienden.

"Wat moeten we nu? Je kan gewoon niemand vertrouwen, dat is toch geen leven meer."

Met een diepe zucht teken ik nog wat met een stokje in het zand voor me.


Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

User avatar
Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner
Posts: 7945
Joined: Wed 29 Jul 2009, 21:04
Location: Gridania
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Annulment - THE HUNT

Post by Spitch TVB » Tue 27 Nov 2012, 13:11

De Tempelier naast DJ keek geïnteresseerd over z'n schouder heen naar het kleine artistieke werkje. Veel kon hij er niet uit maken met die duisternis, tot op het moment dat een opflakkering van het vuur de details onthulden. "Zit je runen te tekenen?" vroeg hij, wenkbrauw opgetrokken. Het was niet vreemd voor een Tempelier om interesse te hebben in runen, maar er was een plaats en een tijd voor die dingen en nu, daar bij het kampvuur, was er zeker geen van.


Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

User avatar
Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak
Posts: 15661
Joined: Thu 30 Jul 2009, 18:13
Location: Belgisch Limburg
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Annulment - THE HUNT

Post by Dj_Robintje » Tue 27 Nov 2012, 13:23

Licht geschrokken kijkt Dj degene naast haar aan.

"Ik... euhm... Nuja, ik teken die dingen constant. Vroeger thuis was er veel interesse voor en mijn vader vond dat ik de runen goed moest kennen. Dus dit was mijn manier om ze allemaal goed onder de knie te krijgen. Ik ben het blijven doen."
Verlegen en licht geïrriteerd draait Dj haar hoofd terug weg, legt de stok aan de kant en veegt de runen weg uit het zand.


Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

User avatar
senoerja
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!
Posts: 650
Joined: Tue 01 Sep 2009, 22:21
Location: renesse
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Annulment - THE HUNT

Post by senoerja » Tue 27 Nov 2012, 13:30

ik kijk naar dj en spitch, wat zitten die te babbelen? mmmmm dit is te saai voor woorden. "hey wil er iemand een potje dobbelen? vraag ik de groep. "de inzet zijn 3 wachten naar keuze van de winnaar lopen" hopelijk is het geluk een keertje met mij en kan ik lekker naar huis en haard wie weet.


GORRO GORRO GORROOOOOOO!!!

User avatar
Fran
Beheerder
Beheerder
Posts: 62737
Joined: Wed 29 Jul 2009, 21:00
Location: Omgeving Nederland
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1
Contact:

Re: Annulment - THE HUNT

Post by Fran » Tue 27 Nov 2012, 13:32

"Ik heb liever een huisdier dan een vreemdeling in huis, Dj Robintje. Laten we de bezetenen snel vinden en er een einde aan maken!"

Ik pak mijn drinkbeker om mijn bier te nuttigen. "Misschien is een potje dobbelen wel een goed idee. Veel beters is er nu toch niet te doen momenteel."


Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

User avatar
Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner
Posts: 7945
Joined: Wed 29 Jul 2009, 21:04
Location: Gridania
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Annulment - THE HUNT

Post by Spitch TVB » Tue 27 Nov 2012, 13:57

"Der loopt mogelijk een abominatie rond en mensen hier willen dobbelen?" De smoel van Spitch zegt het allemaal. Voor een bende gechockeerde vechjassen, zijn ze hier plots wel uiterst kalm. Misschien zijn de anderen hun leven beu. Of zou er een bezeten persoontje het gedrag van de mensen hier aan het beïnvloeden zijn? Of zit er hier een Magiër hetzelfde te doen? Paranoia, paranoia...

Spitch denkt even na en komt dan met een voorstel. "Waarom verhogen we de inzet niet tot 3 wachtbeurten en het dansen in je nakie rond het kampvuur als je verliest?"


Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

User avatar
Fran
Beheerder
Beheerder
Posts: 62737
Joined: Wed 29 Jul 2009, 21:00
Location: Omgeving Nederland
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1
Contact:

Re: Annulment - THE HUNT

Post by Fran » Tue 27 Nov 2012, 14:00

Ik denk na. "Het is inderdaad verdacht rustig, Spitch. Laten we nog een controle uitvoeren of het Slot goed op slot zit."


Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

User avatar
Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner
Posts: 7945
Joined: Wed 29 Jul 2009, 21:04
Location: Gridania
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Annulment - THE HUNT

Post by Spitch TVB » Tue 27 Nov 2012, 14:05

Spitch wil bijna lachen om de droge woordgrap, maar besluit uiteindelijk om het niet te doen. "Oké, goed plan. Ik kom met je mee."


Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

User avatar
senoerja
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!
Posts: 650
Joined: Tue 01 Sep 2009, 22:21
Location: renesse
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Annulment - THE HUNT

Post by senoerja » Tue 27 Nov 2012, 15:01

"hey wilt er niemand dan dobbelen? Niemand?" zo anders is dat ff een beetje knudde. "nou ja als jullie 2 kijken naar dat slot ga ik de gracht even bijvullen" ik kijk rond of er dan echt niemand wilt dobbelen, helaas iedereen is moe, ja dat krijg je van die lange wachten. Ach je moet toch wat om je geld te verdienen. *loopt naar een rots bij de gracht en giet haar patatjes af ^^* mmmm waarom zou je eigenlijk gaan kijken naar een slot waarvan je weet dat het op slot zit? en niemand hier heeft de sleutel? mmmmm * kijkt omhoog naar het slot en de torens* wat spoken ze daar toch uit? * haalt haar schouders op en loopt terug naar de groep.......mmmm...... HEY waarom is het kampvuur uit?!!!!!!!!!!


GORRO GORRO GORROOOOOOO!!!

User avatar
Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak
Posts: 15661
Joined: Thu 30 Jul 2009, 18:13
Location: Belgisch Limburg
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Annulment - THE HUNT

Post by Dj_Robintje » Tue 27 Nov 2012, 15:15

Dj wandelt nog een keer rustig door alle straten, kijkend of er iemand buiten is, die niet buiten hoort te zijn.
Alles lijkt rustig, verdacht rustig!

Rustig rond het kampvuur, rustig in de straten. Wat is hier toch aan de hand? Wie zit er te knoeien?

Plots hoort ze een schreeuw, alleen kan ze niet plaatsen waar die vandaan komt!
Ze rent snel naar het kampvuur. Nuja, naar de plek waar even terug nog een kampvuur zat. Er rest nu slechts een smeulend hoopje.


Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Locked