Persona 3 - THE HUNT (X3)

De hunts die volgens de normale regels gespeeld worden kunnen hier gevonden worden.

Meld je direct aan voor de volgende hunt!
Locked
Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Persona 3 - THE HUNT (X3)

Post by Spitch TVB » Mon 10 Oct 2011, 22:14

Dag 4: Actie

Voor de groep was het eindelijk duidelijk geworden wat ze moesten doen. Hoe ze het echter aan zouden moeten pakken, was een heel ander verhaal. Fran kreeg het zweten. Nu iedereen zo’n beetje bloed rook, was het misschien niet zo slim om mensen met de vinger te wijzen. Het kon zich tegen haar keren. Haar paranoia schoot alle kanten op. Iedereen zou vast op haar stemmen nu. Neeeeeeeeej!!! >_< Darcy’s gedrag maakte het er allemaal niet beter op. Iedereen was ondertussen al bang geworden van het rare schepsel dat zich teruggetrokken had in een hoek van de kamer, omringd door een iglo aan ontvouwen vliegtuigjes. Ze zou ze wel zien komen, die Shadows, en dan- Oooohohoho, jaaaa, dan. Dan zou het gaan stuiven! Jajajajaja…

De andere AVO’ers deden toch maar even een stap achteruit. Niemand van hen wilde een stuk teen kwijtspelen aan een hakgrage vriendin. Erger, het maakte de situatie er niet beter op. Het duurde echt niet lang of iedereen begon al kriebels te krijgen indien ze nog maar in dezelfde kamer waren met een andere mede-AVO’er.

“Dit is te gek,” zei you-know uiteindelijk. “Komaan, laten we al onze kaarten op tafel leggen. Ik ga je zeggen wie ik verdenk! Ik verdenk DJ!” “Waarom zou je DJ verdenken?” probeerde MoonCat de boel wat duidelijkheid in te blazen. “Ze heeft ons al die tijd al heel goed geholpen! Nee, ik denk eerder dat het Darcy is! Sinds de eerste dag hier voelde ze al nattigheid. Misschien was het gewoon de duisternis in haar die aan het kriebelen was!” Darcy siste even vanuit haar hoek. Ze was er duidelijk niet akkoord mee. Ook Fran schudde haar hoofd. “Misschien is het net DJ OMDAT niemand haar kan verdenken! Net omdat ze zo behulpzaam is!” “Ja hoor, doe je dan iets voor een ander, ben je meteen een monster! Je bent bedankt!” gooide DJ er als antwoord uit. “Jij zit je anders wel zelf mooi verdacht te maken!”

Het kibbelen ging nog even door, maar al snel bleek dat iedereen zich bij hun eigen idee zou houden. Drie mensen vonden DJ het meest verdacht en dus…

--

Stemmen:
Fran: DJ_Robintje
Darcy Maris: DJ_Robintje
DJ_Robintje: Fran
you-know: DJ_Robintje
MoonCat: Darcy Maris

--

Zonder enige waarschuwing, stormden Fran, Darcy en you-know plots op DJ af. Meteen begon de Global Mod wild om zich heen te slaan. “Wat gaan jullie doen? LAAT ME LOS! LAAT ME-!” Met een grote zwaai gooide het trio de AVO’er de eerste de beste kast in en deed het ding op slot. “Zo!” zei Fran. “Dan hebben we toch al iets opgelost van-“

Maar Fran kon haar zin niet uitspreken. Het moment dat de klok 12 sloeg, schoot een klauw door de deur. “Oooo, dit is niet goed!” Fran en you-know schoten opzij om zelf niet geraakt te worden terwijl…

TADADA-DAAAAAA!!! Superrrrrr Darcy to the rescuueeee!!!!

Met cape en al stond ‘Super Darcy’ in de zaal, haren wapperend in de zware naar rottend gras riekende adem van DJ’s monsterlijk geworden Persona. “Jij bent een Shadow!” zei Darcy. “En als er één ding is waar Super Darcy niet tegen kan, dan zijn het Shadows!”

POW! KNAL! SCHIET!

Stoelen en tafels vlogen in het rond! Maar niets was tegen Superrrrr Darcy opgewassen! Opgefokt door een bijna dodelijke hoeveelheid adrenaline, deed ze haar superding en BAM! Weg was de Shadow! Super Darcy had donei t again!

Alleen jammer dat er opnieuw iemand moest gaan sneuvelen…

-

DJ_Robintje was…

INDERDAAD EEN SHADOW!!!!!!

Gefeliciteerd mensen!

-

Spitch daagde even later op, maar bleek in een verkeerde ruimte te zijn beland. Er was geen Dromer om mee te babbelen. Vreemd. Misschien moest ze maar eens later terugkeren?

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Post by Fran » Mon 10 Oct 2011, 22:51

Hahahaha, super darcy. Gniffel gniffel. Dus we hebben een shadow! Jammer Dj! Zeg, waarom stemde Mooncat niet op Dj? Was ze niet zo overtuigd?

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Darcy Maris
Otaku
Otaku

Post by Darcy Maris » Mon 10 Oct 2011, 22:52

"TADADA-DAAAAAA!!! Superrrrrr Darcy to the rescuueeee!!!!

Met cape en al stond ‘Super Darcy’ in de zaal, haren wapperend in de zware naar rottend gras riekende adem van DJ’s monsterlijk geworden Persona. “Jij bent een Shadow!” zei Darcy. “En als er één ding is waar Super Darcy niet tegen kan, dan zijn het Shadows!”

POW! KNAL! SCHIET!

Stoelen en tafels vlogen in het rond! Maar niets was tegen Superrrrr Darcy opgewassen! Opgefokt door een bijna dodelijke hoeveelheid adrenaline, deed ze haar superding en BAM! Weg was de Shadow! Super Darcy had done it again!"

Spitch je doet me teveel eer aan. x)

Zo dat luchtte op. Terwijl (super) Darcy haar nu stinkende cape wegmoffelde, keek ze de andere AVO-ers aan.... "Tijd voor een drankje? Op 1 shadow gone?"

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 10 Oct 2011, 22:56

"En nog 1 te gaan? Als we het goed doen is het morgen al klaar!"

(Beetje stom van de dromer om niks te sturen naar Spitch?)

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 10 Oct 2011, 23:08

(Er werd wat gestuurd, maar blijkbaar was er verwarring over het hoe en wat. Ik stuurde nog wat terug, maar heb er daarna geen antwoord meer op gekregen, dus ja... Beetje jammer)

In feite is het er morgen op of eronder als ik goed kan tellen. Morgen moet de Shadow eruit of komt er eentje bij terwijl er een gewone AVO'er uitgestemd wordt. (Of de Shadow moet natuurlijk op de Dromer gaan stemmen. Mocht dat gebeuren, blijft het spel toch nog een dag langer duren)

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 10 Oct 2011, 23:10

Tot hoe laat heeft de dromer nog de kans? Het zou zonde zijn als de dromer haar kans verspeeld.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 10 Oct 2011, 23:18

De Dromer heeft het nog even weten uit te leggen. Blijkbaar begreep ik haar verkeerd. Hoe dan ook heeft ze een gewone AVO'er ontdekt!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 10 Oct 2011, 23:30

Beetje jammer weer. Anders had de dromer ons kunnen overtuigen op wie wij morgen moesten stemmen. :/

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 10 Oct 2011, 23:32

Misschien gebeurt dat nog wel =).

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 10 Oct 2011, 23:36

Spitch TVB wrote:Misschien gebeurt dat nog wel =).
Wie weet, je kan best wel veel uit de laatste stemming halen.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 10 Oct 2011, 23:50

Vergeet niet:

MORGEN KRIJGT DE OVERGEBLEVEN SHADOW DE KANS OM EEN NIEUW SPEELMAKKERTJE TE KIEZEN!! D8

Wees op jullie hoede!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 11 Oct 2011, 00:02

Even een vraagje Spitch. Wat telt eerder: de meeste stemmen of de stem van de shadow die kiest voor een partner? Of kijk je naar wat het eerste binnenkomt?

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 11 Oct 2011, 00:08

De gewone stemmen komen voor de virale stem van de Shadow. Dus, mochten jullie de Shadow eruit kunnen spelen, dan krijgt deze de kans niet meer om een andere speler in een shadow te veranderen.

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Tue 11 Oct 2011, 11:45

*ik kom nog even buitenom posten*

Goed gedaan dames (ondanks dat ik eruit lig, moet ik jullie toch even feliciteren), nog veel plezier verder en ik lees nog lekker mee!

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 11 Oct 2011, 18:04

Wat een stilte ineens zeg!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Locked