Persona 3 - The Hunt INSCHRIJVINGEN (v.2.1)

De hunts die volgens de normale regels gespeeld worden kunnen hier gevonden worden.

Meld je direct aan voor de volgende hunt!
Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Persona 3 - The Hunt INSCHRIJVINGEN (v.2.1)

Post by Spitch TVB » Thu 01 Sep 2011, 20:41

Persona 3 - The Hunt

Eindelijk is het dan zover: de AVO beheerders stuiten op een wel heel aanlokkelijk aanbod... een goedkope groepsreis naar het Japanse stadje Iwatodai! Meteen melden leden zich aan om samen even gezellig de cultuur op te snuiven.

Echter... na een aantal nachten... wordt het pas echt duidelijk waarom deze reis zo goedkoop werd aangeboden...

-

ZO! Het is alweer een tijdje geleden dat ik hiermee wilde gaan beginnen, maar ik ben er eindelijk uit! De hunt wordt een heel simpele waarbij elke deelnemer gewoon zichzelf speelt en vooral goed oplet op wat er aan het gebeuren is ;) .

Even de spelonderdelen voorleggen:
~

Deze hunt zal bestaan uit volgende type personages:

1. De gewone AVO'ers
2. De Dromer (krijgt visioenen die het team kunnen helpen)
3. De Shadows (de slechterikken)
4. 'Spitch' (muahahaha)

1. De gewone AVO'ers

De AVO'ers zijn een je typische toeristen, elk met hun eigen karaktertrekken. Ze voelen echter dat er iets... vreemd is aan Iwatodai, maar kunnen er echter hun vinger niet op leggen. Wanneer ze echter één voor één wakker worden in een wereld waarin er gewoon bloed gutst uit elke muur, andere mensen er gewoon uitzien als doodskisten en vreemde zwarte wezens hen aan proberen te vallen, wordt meteen duidelijk dat de plek inderdaad geen gewoon vakantieoord is. Wanneer een verschijning in hun collectieve 'droomwereld', die gemakkelijkheidshalve de beeltenis aanneemt van AVO's eigen Spitch, de leden vertelt dat iemand van hen de eerste dag al werd overgenomen door een Shadow en de AVO'ers deze zullen moeten vinden en strijden om hun leven willen ze nog ooit heelhuids terug thuis geraken, ontploft de bom pas echt...

Als AVO'er gedurende de Dark Hour, een uur en dimensie die pal op middernacht valt en de stad onderdompelt in de wereld van de Shadows, kan je een wezen/oude godheid/mythische figuur naar keuze oproepen om jezelf tegen de vijand te beschermen. In termen van het spel zelf, betekent dit dat je erover kan schrijven. Het aanvallen van een mede-AVO'er, op verdenking van Shadow-zijn, gebeurt echter door te gaan stemmen! Stemmen gebeurt door de naam van de verdachte via een PM (of als je me op msn hebt kan het ook via msn of mail) naar me door te sturen voor 8 uur 's avonds. De stemmen worden vervolgens publiekelijk gemaakt waarna de persoon met de meeste stemmen wordt aangevallen. Wie niet stemt maakt zichzelf echter verdacht en stemt dus op zichzelf. Het doel is om de bezeten leden te vinden en deze uit het spel te spelen. 8-)

TIP: als gewoon lid kan je enkel winnen door goed samen te werken en de Shadows snel te vinden! Wat je echter NIET mag doen, is medespelers achter de schermen vertellen/mailen/PM'en wat je rol is binnen het spel. (Valsspelen is niet goed :roll: ) Op het forum zelf mag je wel je onschuld van de daken schreeuwen als je dat wil. Meestal is er toch niemand die het gelooft :lol:

2. De Dromer

De Dromer is een AVO'er die visioenen krijgt. Om de zoveel speeldagen krijgt de Dromer de kans om met 'Spitch' te praten en deze te vragen naar de identiteit van één bepaalde mede-AVO'er. De Dromer heeft hetzelfde doel als de rest van de leden: overleven en de Shadows uitschakelen.

Wat mag je NIET doen als Dromer: Vlakaf zeggen dat jij de Dromer bent. Gek genoeg zullen mensen je geloven, waardoor je dus het spel totaal scheef kunt trekken (Shadows vallen je aan, de andere AVO'ers gaan flippen=> snel speleinde. Willen we niet). Als ik één ding mag vragen: Don't do it! - Doe het niet. :mrgreen:

3. De Shadows

De Shadows komen er wanneer de duistere kant van de speler deze overneemt en zeg maar vervormd tot een soort van demon. De kans is groot dat ze hun eigenheid zo sterk zullen verliezen, dat het enige wat nog van de originele persoon over zal blijven, een lege, kwijlende zombie die de ganse dag niks anders doet dan liggen niks doen... en kwijlen. De Shadows in het spel maken echter nog goed gebruik van hun menselijke gedaante en gebruiken het gretig om andere AVO'ers in hetzelfde lot te strikken. De Shadows zijn de duidelijke slechterikken in dit spel.

Elke deelnemer die een Shadow is, krijgt meteen de identiteit van de andere te weten. Op deze manier kunnen ze samenspannen om zoveel mogelijk andere AVO'ers te besmetten. Aan de buitenkant zien ze er net zo uit als ieder ander en stemmen dus net als de andere AVO'ers, maar eens hun dag gekomen is, krijgen ze de kans om hun verdorven clubje verder uit te breiden. De Shadows winnen het spel wanneer het spel zo gekeerd is dat ze in de meerderheid zijn en vinden het belangrijk dat de Dromer zo snel mogelijk wordt uitgeschakeld. PAS OP: De Dromer is immuun voor hun invloed, dus mocht deze groep net de Dromer eruit kiezen om te verderven, weten ze meteen welke AVO'er deze rol heeft gekregen!

De Slechterikken zijn teamspelers. Het zijn de enige personages die altijd en overal weten welke medespelers nu net ook Slechterikken zijn. Ze stemmen net als Standaardjes en Helden op de normale manier en doen zich het hele spel voor alsof ze zelf Standaard zijn en actief op zoek gaan naar de bad guys. Voor hen is het dus belangrijk dat ze de zichzelf niet verdacht maken en samen werken om die irritante held eruit te spelen.

Als Shadow zal je op het forum zo normaal mogelijk over willen komen en mensen zo manipuleren dat jij hen niet op gaat vallen. Vertel zeker niemand dat je een Shadow bent, of je bent verleden tijd.

4. 'Spitch'

Spitch is Spitch niet, ze ziet er gewoon zo uit. Doorheen het spel zal deze entiteit de boel wat leiden :lol: .
---

Data en zo komen nog.

---
Deelnemers?

In het vorige topic gaven volgende mensen zich op. Gelieve dit te valideren of, indien je naam er nog niet op staat, aan te geven dat je mee zou willen doen! Dank~

dus:

Fran :D
Darcy Maris :twisted:
you-know :shock:
MoonCat :)
DJ_Robintje ;)
Clarabellakoe
Tessa
Redd Floxy
Martine :o
Vevina :geek:
youknow
leanne2me 8-)
LissyLamoire :oops:

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: Persona 3 - The Hunt (v.2.1)

Post by Fran » Thu 01 Sep 2011, 20:44

IN IN IN!!!!!!!!!!!!!!!

IK DOE MEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ECHT WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

MoonCat
Otaku
Otaku

Post by MoonCat » Thu 01 Sep 2011, 21:03

Ik doe nog altijd mee!!!! :)

Fuck_a_Duck
Haiku writer
Haiku writer

Post by Fuck_a_Duck » Thu 01 Sep 2011, 21:25

ik zou heel graag meedoen, maar helaas heb ik de vroege ploeg en vrees ik dat ik te weinig actief kan zijn in deze hunt.
:(
me very sorry

Image

I've got Stuck
With my Luck
In the Ass
Of a Duck

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Thu 01 Sep 2011, 21:31

Still in! :)
Jihaaa! We gaan lekker hunten!

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Martine
Haiku writer
Haiku writer

Post by Martine » Thu 01 Sep 2011, 21:47

Het is alweer een tijdje geleden dat ik me heb opgegeven, daarna niet zoveel actief geweest op het forum, maar ik doe zeker mee!

Image

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Thu 01 Sep 2011, 22:42

Ik heb het de laatste zo druk met school, werk, fitness en weet ik het wat allemaal dat ik al blij ben als ik even rustig op internet kan kijken.
Ben bang dat ik dit niet ga redden. Volgende keer beter!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 01 Sep 2011, 23:10

Ik ben toch blij dat er veel snel reageren ^_^

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

you-know
Sushi lover
Sushi lover

Post by you-know » Sat 03 Sep 2011, 00:33

HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNT! :D :D :D :D :D :D :D :D
(Ja, ik wil nog steeds meedoen.:P)
Spitch TVB wrote:... een wereld waarin er gewoon bloed gutst uit elke muur...
Dit klinkt zowel gruwelijk, als interesant, als awesome... :P

Image

Admin
Beheerder
Beheerder

Post by Admin » Tue 06 Sep 2011, 09:11

Jeej! Maar toen was het stil. We hebben nog niet van iedereen iets gehoord. :)

Admin, algemeen account.
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!

Kijk ook even naar AVO blog: http://avo-blog.nl

Qaphsiel
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Qaphsiel » Tue 06 Sep 2011, 15:08

Ik zou graag willen meedoen, toch doe ik het niet!! Ik ben zo weinig op het internet te vinden, dat ik bang ben dat ik het vergeet!! En dat wil ik de organisator niet aandoen!!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 08 Sep 2011, 22:24

Dames en heren, u kunt zich nog aanmelden!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

leanne2me
Otaku
Otaku

Post by leanne2me » Fri 09 Sep 2011, 01:24

Zet mij maar op de lijst,, ik doe mee!! ^^

‚̧

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Fri 09 Sep 2011, 20:10

Woohoo! Doe ik meteen!

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 09 Sep 2011, 20:22

Ah... onze moderator Darcy Maris, oude mods Clarabellakoe en Tessa en Vevina & youknow moeten nog reageren?

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Locked