last.fm

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: last.fm

Post by Fran » Wed 26 Apr 2017, 14:42

last.year heeft december erbij gekregen!!
https://www.last.fm/user/Framiska/listening-report/year

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 19 May 2017, 20:45

Sinds kort kun je je obsessie aangeven bij last.fm.
Helaas gaat het maar om een liedje, en kun je je waifu's en husbando's niet invoeren (of wie je ook wilde invoeren). *kuch*

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 28 Jul 2017, 15:32

De functie Last.week heeft weer een aanpassing gekregen, je kunt de voorgaande weken ook bekijken en vergelijken. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 28 Aug 2017, 13:16

Fran wrote:
Fri 28 Jul 2017, 15:32
De functie Last.week heeft weer een aanpassing gekregen, je kunt de voorgaande weken ook bekijken en vergelijken. :)
Ohja, moet je wel subscriber voor zijn.
Trouwens, de website van last.fm heeft wat kuren vandaag. Was even naar de statuspagina gaan kijken, blijkbaar was dat een aantal dagen terug ook al het geval.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 02 Sep 2017, 19:47

DUS. Ik kijk wekelijks naar de 'Your Last.week' pagina, en ondanks dat ik heel divers naar muziek luister, blijven de top tags nog altijd hetzelfde: Japanese, Visual kei, New wave, Electronic, J-rock.

Beetje saai eigenlijk. xD

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 05 Jan 2018, 17:52

Het is weer mogelijk om terug te kijken op het afgelopen jaar.

Interessant om te zien is dat ik over het algemeen meer ben gaan luisteren. De maand juni in 2016 had weinig liedjes, omdat ik toen in Japan was. Afgelopen maand heb ik als een gek naar nieuwe muziek geluisterd.

cali≠gari kwam erg vaak voor in mijn last.year rapportage.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 12 Jan 2018, 23:10

Fran wrote:
Fri 05 Jan 2018, 17:52
Het is weer mogelijk om terug te kijken op het afgelopen jaar.

Interessant om te zien is dat ik over het algemeen meer ben gaan luisteren. De maand juni in 2016 had weinig liedjes, omdat ik toen in Japan was. Afgelopen maand heb ik als een gek naar nieuwe muziek geluisterd.

cali≠gari kwam erg vaak voor in mijn last.year rapportage.
Wat trouwens niet naar voren kwam, was dat ik afgelopen jaar geluisterd heb naar 1546 verschillende artiesten. Dat is trouwens door die YouTube plugin, anders was het echt niet zoveel. xD

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply