Indien het concert bevestigd is, kan je een nieuw topic openen

Iemand?
Moderator: Fran
Nou ik ben eruit wat dit voor event was. Het was een feestje om te vieren dat Art Cube afgelopen zomer optrad in Europa. >_>Fran wrote:Ok, deze is al best oud. Vond ik op een forum. (TW)
"Art Cube Presents - European Tour skirmish EVENT ..."
Met Art Cube, SaTaN en The Candy Spooky Theater
Van dat laatste komt in 2010 een nieuw album uit. Nu weet ik dat dit gerucht al van de zomer al in het WWW gegooid is, maar tot op heden heb ik niks gehoord. Jullie?
Art Cube zou optreden in Frankrijk, als ik het goed heb. Volgens mij 1 of 2 optredens en dat was het.VisualDesign wrote:Oke, dus dat was afgelopen zomer?
Oke, dus het is wel weinig dan wat er gegeven was?Fran wrote:Art Cube zou optreden in Frankrijk, als ik het goed heb. Volgens mij 1 of 2 optredens en dat was het.VisualDesign wrote:Oke, dus dat was afgelopen zomer?
Hoe bedoel je? Doel je op het aantal concerten in Frankrijk (iets wat Japanse bandjes enorm tof al vinden en enorm EuropaVisualDesign wrote:Oke, dus het is wel weinig dan wat er gegeven was?Fran wrote:Art Cube zou optreden in Frankrijk, als ik het goed heb. Volgens mij 1 of 2 optredens en dat was het.VisualDesign wrote:Oke, dus dat was afgelopen zomer?
Haha,nee tuurlijk niet xD, het is best tof dat ze naar Europa kwamen/komen ^^.Fran wrote: Hoe bedoel je? Doel je op het aantal concerten in Frankrijk (iets wat Japanse bandjes enorm tof al vinden en enorm Europa)
Oh ok!VisualDesign wrote:Haha,nee tuurlijk niet xD, het is best tof dat ze naar Europa kwamen/komen ^^.Fran wrote: Hoe bedoel je? Doel je op het aantal concerten in Frankrijk (iets wat Japanse bandjes enorm tof al vinden en enorm Europa)