Yoshimura Yumi bevallen van eerste kindje (PUFFY)

Regelmatig komt er interessant, maar ook opmerkelijk nieuws uit het land van de Rijzende Zon. Als deze nieuwtjes opgemerkt worden, worden deze direct geplaatst in het subforum. Jij bent ook welkom om deze nieuwtjes te delen, maar ook om met ons mee te praten.

Moderator: Fran

Post Reply
Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Yoshimura Yumi bevallen van eerste kindje (PUFFY)

Post by Dj_Robintje » Mon 13 Aug 2012, 17:45

1 van de 2 zangeressen van PUFFY beviel op 1 augustus van haar eerste kindje.
Het is een gezonde jongen van 3kg 376 op het moment van geboorte.

Op de officiële site stond te lezen:
“Yay! Today, a baby boy was born from a girl’s body. It’s a mysterious feeling. It was difficult, but there is no other happiness like this. Thank you, everyone, thank you!”
Vrij vertaald: Ja! Vandaag is er een babyjongen geboren uit het lichaam van een meisje. Het is een mysterieus gevoel. Het was moeilijk, maar er is geen groter geluk dan dit. Bedankt, iedereen!

Haar groepsgenoot Onuki Ami schreef op haar blog:
“He’s such a cute baby with a fair complexion… Even from an objective point of view, he’s so cute!”
Vrij vertaald: Het is zo een schattige baby met een blanke huid... Zelfs met een objectieve kijk, Hij is zo schattig!

Ook Onuki's man, GLAY zanger TERU deelde in de vreugde. Hij Tweette:
“Yunko! Congratulations! Even if your first child is born, please don’t lose your funkiness lol. It will become even more hectic lol, but for someone like me who likes lively places, I’m looking forward to it. Your life as a mother will now begin, so do your best!”
Vrij vertaald: Gefeliciteerd: Zelfs met je eerste kind op de wereld, verlies alsjeblieft je funkiness niet. Het zal nog hectischer worden, maar voor iemand als ik, die van levendige plaatsen houdt. Ik kijk ernaar uit. Je leven als moeder begint nu, dus doe je best!

Yoshimura zelf is getrouwd met een niet-ster in 2009. Haar zwangerschap kondigde ze aan op 1 april van dit jaar =D

Bron: aramatheydidnt.livejournal.com

Ik vind het eigenlijk heel lollig te lezen dat ze het aankondigde op 1 april!
Hoeveel mensen zouden gedacht hebben dat het om een grapje ging? =D

Daarnaast wil ik haar en haar man van harte feliciteren ;)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Yoshimura Yumi bevallen van eerste kindje (PUFFY)

Post by Fran » Mon 13 Aug 2012, 17:55

Ik zou ook gedacht hebben dat het om een grap zou gaan. Maar goed dat de baby in goede gezondheid is geboren. Ik neem aan dat het met haar ook goed gaat :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Re: Yoshimura Yumi bevallen van eerste kindje (PUFFY)

Post by Dj_Robintje » Mon 13 Aug 2012, 18:02

Er werd niets over gezegd in het artikel dat ik voor ogen kreeg, maar ik neem aan van wel, geen nieuws is goed nieuws =D

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Post Reply