[J-FILM] Radiance (Naomi Kawase)

In dit subforum kan je praten over de Japanse dramaseries tot aan de Japanse films, maar ook over de acteerprestaties van diverse acteurs en actrices. Is er een serie of film die je graag zou willen zien? Of ben je op zoek naar inspiratie? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

[J-FILM] Radiance (Naomi Kawase)

Post by Fran » Mon 12 Mar 2018, 18:55

Vanaf 15 maart in de bioscoop: Radiance

RADIANCE is de nieuwe film van de gerenommeerde Japanse regisseur Naomi Kawase (AN, STILL THE WATER) was geselecteerd voor de Officiële Competitie van het Cannes filmfestival en won daar de Oecumenische Juryprijs. De film zal zijn Nederlandse première beleven op het International Film Festival Rotterdam (IFFR) 2018.

Misako is een gepassioneerd schrijfster van audiobeschrijvingen voor slechtzienden. Op een filmvertoning met testpubliek worstelt ze haar woorden te perfectioneren wanneer ze Masaya ontmoet. Hij is een fotograaf die langzaam zijn gezichtsvermogen verliest. Zijn werk brengt herinneringen aan haar verleden naar boven. Samen leren ze de wereld om hen heen met andere ogen te zien.

Met Masatoshi Nagase als Masaya (AN, PATERSON) en de getalenteerde Ayame Misaki als Misako.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: [J-FILM] Radiance (Naomi Kawase)

Post by Fran » Thu 15 Mar 2018, 08:12

Nog een trailer.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Anvica
Otaku
Otaku
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by Anvica » Thu 15 Mar 2018, 23:26

Yes, ik ben van plan naar deze film te gaan! Zal de 3e film van Naomi Kawase zijn die ik in de bios ga zien. Ben erg benieuwd en kijk ernaar uit :D

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 16 Mar 2018, 08:13

Ik ben ook zeer benieuwd. Veel plezier.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply