Kerstkaartenactie 2012

Centraal punt voor alle forumgerelateerde activiteiten, de activiteiten die je hier terug kan vinden zijn meetings, stemmingen voor de sfeer of lid van de maand. Maar je kan hier ook stemmen voor de band, artiest of act van de maand, zodat je favoriet een periode lang bovenaan te zien zal zijn in een banner! Kijk snel verder.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Kerstkaartenactie 2012

Post by Fran » Fri 04 Jan 2013, 15:46

Spitch TVB wrote:*facepalm* Als je serieus bent, mijn god. Geen commentaar.
Ik ben zeer serieus. Je hebt mij toch een kerstkaart gestuurd, netals Dj? :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Fri 04 Jan 2013, 16:00

Zoals ik via Facebook al zei, heb ik het druk gehad waardoor ik iedereen waarvan ik al een kaartje heb ontvangen, nog geen kaart terug heb kunnen sturen voor Kerstmis of het nieuwe jaar. Ik moet ze nog allemaal maken. Dat kost tijd. Ik heb je toen gezegd dat de kans veel groter is dat het een verjaardagskaart wordt in de plaats. Gister heb ik dan gemeld dat ik eindelijk de schets klaar heb. Jij hebt dan geantwoord dat je benieuwd bent. Ik ook trouwens, want ik hoop dat het idee uitvoerbaar is. DJ moet ook nog een kaart van me krijgen, net als nog heel wat mensen. Die zullen een late nieuwjaarskaart ontvangen. Deze kan je dus nog niet verwachten in de bus, aangezien deze gewoon nog niet bestaat. Van DJ heb ik bijvoorbeeld haar adres nog maar sinds kort. Die van jou heb ik al langer, maar ik kan niets opsturen dat er nog niet is. Vandaar. Eens het klaar is, zal het kaartje heel snel bij je zijn doordat de feestdagen achter de rug zijn. Daar ben ik zeker van.

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 04 Jan 2013, 16:03

Ah. Tsja, door drukte heb ik niet alles meegekregen. Wat betreft de schets, dacht ik dat het ging om een AVO project en niet om een verjaardagskaart of iets dergelijks. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Fri 04 Jan 2013, 16:06

Nee, het gaat wel degelijk om je kaart. Veel andere projecten heb ik momenteel niet, behalve de hunt, maar die is schrijfwerk. Daar heb ik al een korte 'storyboard' voor. Niet getekend natuurlijk, kost me dagen om dat te doen, maar gewoon in puntjes van die dag verhaal daar, die dag verhaal daar. Maar dat gaat nu te veel off topic. Ik kan jullie snel wel een kaart laten zien dat ik voor iemand anders heb gemaakt (wanneer zij die heeft ontvangen).

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 04 Jan 2013, 16:07

Ah, ik had het duidelijk over iets heel anders. :o Mijn excuses dat ik niet begreep dat je ook nog bezig was met een verjaardagskaart. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Fri 04 Jan 2013, 21:23

Dus DESTROIC heeft ook nog geen kaartje in de bus gehad? ;)

Fran had de mijne ontvangen, buiten de actie om. Ik had er zo 3 gestuurd, buiten de actie, dus die andere 2 daar hoop ik ook van dat ze nog ergens terecht komen (of misschien toch al gekomen zijn)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sat 05 Jan 2013, 00:16

Iemand is alle kaarten aan het opeten denk ik. Of hoopte stiekem dat ze vol geld zouden zitten en heeft alles gepikt X3.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 05 Jan 2013, 12:45

DESTROIC is de laatste tijd amper op het forum geweest. Weet niet of diegene er nog aan gedacht heeft om hier te reageren. ^^

Ik heb vandaag ook nog een flinke stapel kerstkaarten weggewerkt. Niet normaal. >_<

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sat 05 Jan 2013, 16:20

Mja =/

Terwijl ik nog even wacht en verder werk aan de andere, kan ik wel een ander setje tonen nu die persoon het toch heeft ontvangen. Ik zal dan ook even foto's nemen van een paar andere kaartjes die ik heb ontvangen van AVO uit ^^.

Voorkant
Midden
Achterkant

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Fri 11 Jan 2013, 16:29

Ik denk dat we kunnen stellen dat kaarten die in december werden verstuurd en nu nog niet zijn aangekomen, dat waarschijnlijk ook niet meer gaan doen. Heel erg jammer, maar wat doe je eraan. De blogpost zal dus foto's bevatten van kaarten die wel werden ontvangen. Werd er van alles eigenlijk foto's gepost, btw?

Image

TSTJoyce
Otaku
Otaku

Post by TSTJoyce » Fri 11 Jan 2013, 16:45

Zal ik hem nog een keer maken en versturen? ^^

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 11 Jan 2013, 18:28

Goed.. dan missen we nog een kaart voor Spitch TVB en voor Endroine. Endroine heeft niks van zich laten horen, dus ik neem aan dat hij niet is aangekomen. Best wel jammer.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Fri 11 Jan 2013, 18:40

DeSushiTimes wrote:Zal ik hem nog een keer maken en versturen? ^^
Ik zou graag nog wat afwachten, want wie weet komt ie toch nog boven water, maar inderdaad, ook Endroine heeft nog geen blijk van ontvangst gegeven. Nog wat wachten dan maar?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 11 Jan 2013, 18:49

Ik zal Endroine even een poke geven. Wie weet heeft ze hem wel ontvangen. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

TSTJoyce
Otaku
Otaku

Post by TSTJoyce » Fri 11 Jan 2013, 21:34

Dan wachten we het gewoon nog even af ^^

Post Reply