Elkaar kerstkaarten sturen [de kaarten] d(^_~)>

Centraal punt voor alle forumgerelateerde activiteiten, de activiteiten die je hier terug kan vinden zijn meetings, stemmingen voor de sfeer of lid van de maand. Maar je kan hier ook stemmen voor de band, artiest of act van de maand, zodat je favoriet een periode lang bovenaan te zien zal zijn in een banner! Kijk snel verder.

Moderator: Fran

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Re: Elkaar kerstkaarten sturen [de kaarten] d(^_~)>

Post by Spitch TVB » Tue 06 Dec 2011, 16:26

Image
Image
Image

Tadaaa!!! De Kaart die ik heb gekregen.

(Via Photobucket heb ik de kaarten hun grootte aangepast naar 640 in de lengte, maar hier zie ik de onderste twee nog steeds groot o___o, terwijk PB volhoudt dat het de grootte wel degelijk heeft aangepast... Misschien volgt het nog?)

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 06 Dec 2011, 16:31

Bij mij is hij ook heel groot. Maar je hoort gewoonweg een melding te krijgen als de foto te groot is. Dus misschien moeten we wachten of heb je te maken met een bug. Er wordt gecommuniceerd dat het niet groter is dan 640 pixels breed, maar in de werkelijkheid is het anders :p

Het is ook al zo per nieuwsbrief (AVO Update) verstuurd. Ik vind het wel een leuke kaart.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 06 Dec 2011, 16:33

^-^" Dus nu krijgen mensen van die supersized Aiko-kaarten... Sorry!!!

De post is wel niet echt voorzichtig geweest met het kaartje. Hij zat zo goed als dubbelgevouwen in de bus >_<.

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 06 Dec 2011, 16:37

Slordig zeg!

Als je over 1 uur nog steeds zulke grote foto's hebt, kan je ze beter opnieuw gaan uploaden.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 06 Dec 2011, 16:44

Oké. Dit valt hopelijk binnen een paar dagen bij iemand anders in de bus:

Image

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 06 Dec 2011, 18:52

Ah, leuke rode enveloppe :D Valt lekker op (of toch niet!)

Je kan de eerdere (grote) foto's beter opnieuw uploaden, ze zijn bij mij nog steeds niet veranderd!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 06 Dec 2011, 18:55

Zo sneu.

En voor wie zich iets afvraagt: Fran heeft wel degelijk al die namen waarnaar je moet sturen gekozen. Er zitten geen andere mensen voor tussen.

EDIT:

HA!! Ik heb geF5d en nu zijn ze wel allemaal klein voor mij!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 06 Dec 2011, 18:59

Spitch TVB wrote:
HA!! Ik heb geF5d en nu zijn ze wel allemaal klein voor mij!
Dat heb ik ook gedaan, maar bij mij is hij niet veranderd :P Anders ga ik dit soort dingen niet zeggen, natuurlijk ;)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 06 Dec 2011, 19:04

Is nog maar pas gelukt van mij. Nu blijven ze ook klein. Misschien moet je echt paar keer F5en? Zoals voor de AVO-headers?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 06 Dec 2011, 19:06

Spitch TVB wrote:Is nog maar pas gelukt van mij. Nu blijven ze ook klein. Misschien moet je echt paar keer F5en? Zoals voor de AVO-headers?
Ik heb écht wel 10 keer of misschien wel meer op F5 gedrukt. Ik leeg de cache wel even voor je.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Tue 06 Dec 2011, 22:27

Spitch TVB wrote:^-^" Dus nu krijgen mensen van die supersized Aiko-kaarten... Sorry!!!

De post is wel niet echt voorzichtig geweest met het kaartje. Hij zat zo goed als dubbelgevouwen in de bus >_<.

Wat zonde van de kaart!!O.O" Ik had hem nog zo netjes in de envelope gedaan T.T". Stomme postbodes in BE (niets persoonlijks hoor!!!). Maar het is niet netjes om de post zo door de bus te duwen o.o"

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 06 Dec 2011, 22:33

Aiko wrote:
Spitch TVB wrote:^-^" Dus nu krijgen mensen van die supersized Aiko-kaarten... Sorry!!!

Wat zonde van de kaart!!O.O" Ik had hem nog zo netjes in de envelope gedaan T.T". Stomme postbodes in BE (niets persoonlijks hoor!!!). Maar het is niet netjes om de post zo door de bus te duwen o.o"
Je mag post toch niet zomaar verbuigen? Ik vind het maar raar, maar ik weet niet hoe het gaat als post naar het buitenland gaat, hoe het dan gesorteerd wordt en uiteindelijk bezorgd!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Tue 06 Dec 2011, 22:37

Fran wrote: Je mag post toch niet zomaar verbuigen? Ik vind het maar raar, maar ik weet niet hoe het gaat als post naar het buitenland gaat, hoe het dan gesorteerd wordt en uiteindelijk bezorgd!
Maar je mag kaarten niet verbuigen en andere dingen ook niet. Ikzelf verbuig alleen boekjes om het beter door de bus te duwen, maar kaarten en andere belangrijke brieven ga ik niet lopen buigen o.o"...

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 06 Dec 2011, 22:44

Het zijn niet altijd mensen met veel ervaring die de post rondbrengen (of met veel verstand, ligt aan de persoon natuurlijk). Ik gok dat ze de enveloppe eerst op het hoopje lange slappe dingen hebben gelegd en toen bleek dat het geheel moeilijk door de bus ging, misschien in z'n totaal verbogen. Ik weet het niet, mijn pa had het uit de bus gehaald, maar het was duidelijk geplooid. Heel erg jammer. Kan ook dat de kaart misschien ergens gehaperd heeft op de weg tussen Nederland en België. Kan ook. Soms is de fout niet altijd menselijk maar gewoon een ongelukkig toeval.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 06 Dec 2011, 22:49

Aiko wrote:
Fran wrote: Je mag post toch niet zomaar verbuigen? Ik vind het maar raar, maar ik weet niet hoe het gaat als post naar het buitenland gaat, hoe het dan gesorteerd wordt en uiteindelijk bezorgd!
Maar je mag kaarten niet verbuigen en andere dingen ook niet. Ikzelf verbuig alleen boekjes om het beter door de bus te duwen, maar kaarten en andere belangrijke brieven ga ik niet lopen buigen o.o"...
Zo'n boekje is juist zo handig voor brievenbusjes met snorren :P Kan je beter doorduwen ;)

Maar even snel terug ontopic hoor :P

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply