Het is nu vr 10 sep 2010, 00:40

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Beroemd zijn
BerichtGeplaatst: ma 12 jul 2010, 21:56 
Lid

Er zijn tegenwoordig onzettend vele soorten van beroemdheden de dag vandaag, je hebt de mensen van tv en de films,zangers/groepen maar tegenwoordig ook mensen zijn die beroemd geworden zijn via het internet vb Myspace,Youtube ,wiki's en nu ook op Twitter. Wanneer ben je precies beroemd? Ben je beroemd als je op tv bent verschenen? Of ben je het al als je op het internet beroemd bent.

Persoonlijk denk ik dat de grootste sterren meestal acteurs of actrices zijn gevolgd door zangers of groepen. Wat denken jullie?

Profiel E-mail  

Berichttitel: Re: Beroemd zijn
BerichtGeplaatst: ma 12 jul 2010, 22:14 
Global Moderator

Ik weet het niet. Als de vraag is 'wanneer ben je beroemd', dan denk ik dat je gewoon een grote achterban moet hebben, dus ook van buiten je 'veilige zone'. Daarbij kan je ook beroemd zijn terwijl de gewone mens je naam nog niet eens kent. Dan ben je bijvoorbeeld enorm gekend in een bepaalde niche, kijken je peers naar je op, maar ben je voor de rest van de wereld een onbekende tot ze je naam ergens op tv noemen X'D. Dus, voor de gewone mens moet je bijna in de media komen die iedereen bekijkt, terwijl je al wereldfaam kunt hebben gewoon vanwege wat je doet in je eigen niche.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2010, 15:10 
Lid

Ik ongeveer wel hetzelfde als de peroson boven mij XD. Meestal is het bij mensen met Bijvoorbeeld: een Hotel(met eigennaam) de mensen die meerdere keren een hotel openen overal terwereld. Kijk naar Paris Hilton...Zij is hotel erfgename van haar ouders. Maar ik zou begod niet weten hoe zij beroemd is geworden. Ookal heeft ze als zangeres opgetreden ofzo XD.(ze kan totaal niet zingen) En nu heeft ze elke dag om 19:05 op MTV een programma.

Maar goed ikzelf denk gewoon dat "Wanneer ben je beroemd?" Meer is als je bijvoorbeeld een dier hebt gered, dan kom je zelfs al op tv en wordt je als "Held" benoemd. Maar verder zou ikzelf niet weten wanneer je beroemd bent/wordt.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: zo 08 aug 2010, 00:50 
Global Moderator

Het volgende filmpje deed me aan dit onderwerp denken:

Profiel E-mail  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]