Dat waren niet echt technische problemen LissyLamoire. Een band hoort te soundchecken voordat ze speelden, maar er waren wat mensen die een meet&greet hadden?? Daarbij was the fool een kwartier uitgelopen, daardoor startte Luzmelt al later en al helemaal, omdat ze nog moesten soundchecken.
Ik had zelf nog even last van een zielig jongetje die vond -nadat Gunji op handen werd gedragen (door onder andere mij) op het publiek en we hem weer het podium op duwde (die rolde nog even na), waardoor ik een stuk naar voeren stond - dat ik maar aan de kant moest, want zijn nichtje stond naast hem. Ja en? Was dit plekje gereserveerd op haar naam dan? Nadat ik dus flink geplet werd (weet niet of hij er echt bij nadacht, want als je het verkeerd doet kan je iemand een aantal fijne kneuzingen en eventuele ademmoeilijkheden/flauwte geven), ik tekeer ging en hij zei: ik werd geduwd.. (ja, zeker door die vriend naast je... ik weet wel wat duwen is) ben ik weggegaan. Wat een kleutergedrag. Die gozer moet eens naar een deathcore concert
The fool was echt een knaller van de eerste seconde. Ik dacht.. Luzmelt kan daar niet overheen... nee.. maar ze waren erg goed! Heb me zeer vermaakt en ben zeer blij dat ik ben gegaan. Wel jammer dat ik alleen ging, maar had op het moment van de concerten nergens last van!
Ik heb niks gekocht, wel handtekeningen van the fool. En een leuk gesprekje met Gunji gehad. Er waren zelfs fans uit Japan gekomen om hen in Europa te zien. 1 meisje was zeer emotioneel na het concert van the fool. Maar dat is best tof, dat fans hen achterna reizen. ^^