Het is nu vr 10 sep 2010, 00:30

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: European Jrock Festival
BerichtGeplaatst: zo 01 aug 2010, 11:18 
Beheerder

Misschien dat je vanavond iets wint met de loterij?

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: zo 01 aug 2010, 14:02 
Lid

of net na de middag op de dag zelf :p

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: ma 02 aug 2010, 01:53 
Moderator

Whoohoo net thuis ^^ En ik vond het een erg geslaagde dag!! ^^ vanaf half 10 tot 6 gezellig gezeten bij de Helling wel vreselijk verbrand =x maar dat komt wel weer goed XD

The Fool was erg energiek, en ze maakte er een echt feestje van Taca ging helemaal los met zijn schattige sprongetjes xD En Goo was wat meer bescheiden maar dat gaf hem ook zo zijn scharmes. Gunji moest ook nog wat tranen wegpinken omdat hij het geweldig vond dat hij zijn droom kan naleven. Ik kan echt niet tegen huilende mannen XD Dus ik deed gezellig mee!

Jammer van de technische? probleempjes bij Luzmelt waardoor het allemaal wat langer duurde maar ze maakte er een groot feestje van ^^ Ondanks de foutjes van U-YA bleef de sfeer er goed in zitten. Vond het ook leuk te zien dat ze probeerde om Haren erbij te betrekken maar het was toch wel duidelijk dat Haren niet zo van de betastende mensen hield (_ _" ) Ik vond ze overigens ook echt te ver gaan, ik vind als je ziet dat een Jrocker het niet graag heeft o.O Doe het dan ook niet!

Gunji vroeg er gewoon om XD Niet dat ik hem de hele tijd aan het betasten was... ik hou daar gewoon totaal niet van o.O Als ze me een handje geven is het leuk, ik hoef ze niet te aaien (_ _" ) Ik werd op een gegeven moment helemaal naar Goo toe gepushed ERG vervelend o.O en dat is zacht uitgedrukt. Kreeg wel een aai over mijn kop heen, of ik daar nou zo vrolijk van werd xD Mijn haar zat al niet en toen zat het nog verschrikkelijker!

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: ma 02 aug 2010, 19:11 
Beheerder

Dat waren niet echt technische problemen LissyLamoire. Een band hoort te soundchecken voordat ze speelden, maar er waren wat mensen die een meet&greet hadden?? Daarbij was the fool een kwartier uitgelopen, daardoor startte Luzmelt al later en al helemaal, omdat ze nog moesten soundchecken.

Ik had zelf nog even last van een zielig jongetje die vond -nadat Gunji op handen werd gedragen (door onder andere mij) op het publiek en we hem weer het podium op duwde (die rolde nog even na), waardoor ik een stuk naar voeren stond - dat ik maar aan de kant moest, want zijn nichtje stond naast hem. Ja en? Was dit plekje gereserveerd op haar naam dan? Nadat ik dus flink geplet werd (weet niet of hij er echt bij nadacht, want als je het verkeerd doet kan je iemand een aantal fijne kneuzingen en eventuele ademmoeilijkheden/flauwte geven), ik tekeer ging en hij zei: ik werd geduwd.. (ja, zeker door die vriend naast je... ik weet wel wat duwen is) ben ik weggegaan. Wat een kleutergedrag. Die gozer moet eens naar een deathcore concert :D

The fool was echt een knaller van de eerste seconde. Ik dacht.. Luzmelt kan daar niet overheen... nee.. maar ze waren erg goed! Heb me zeer vermaakt en ben zeer blij dat ik ben gegaan. Wel jammer dat ik alleen ging, maar had op het moment van de concerten nergens last van!

Ik heb niks gekocht, wel handtekeningen van the fool. En een leuk gesprekje met Gunji gehad. Er waren zelfs fans uit Japan gekomen om hen in Europa te zien. 1 meisje was zeer emotioneel na het concert van the fool. Maar dat is best tof, dat fans hen achterna reizen. ^^

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: di 03 aug 2010, 17:38 
Moderator

Soundchecken snap ik ... maar Asuka moest er mensen bijhalen en Yuhma was helemaal nerveus steeds op en af lopen =x en handen in de nek en zuchten, en ze waren nogal in discussie. En Haren had echt zoiets van beginnen we nog of hoe zit dat?

Maar het was buiten al te zien dat Luzmelt enige problemen had ... ze waren echt serieus in discussie o.O

http://i544.photobucket.com/albums/hh32 ... 1280877943

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: wo 04 aug 2010, 11:24 
Beheerder

De mensen staan op je te wachten. Het loopt al even uit, ja dan snap ik dat je even heen en weer loopt en dergelijke. Blijkbaar hoefde Haren niet al te veel aan te passen aan zijn geluid.

Ik heb ze buiten niet gezien, maar een discussie is niet een probleem ofzo. Duidelijk een overleg. Ik zie hier geen problemen ^^.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: wo 04 aug 2010, 13:35 
Moderator

Mja, ik zal het drama wel weer groter maken dan dat het is XD Maar mijn mening blijft vast staan ... tijdens de soundcheck hadden ze wel degelijk technische problemen, want het duurde even voordat de gitaren eindelijk eens hoorbaar waren xD Wat wel een komisch gezicht was want Kaie ramde op zijn gitaar en wilde gaan "rocken" maar er kwam geen geluid... dus hij keek echt met zo'n: HUH?! gezicht, en dat was ook de reden dat Haren op een gegeven moment moest lachen =x en ik ook. Want dat hoofd was briljant xD

Naja het gaat natuurlijk ook helemaal niet om de technische issues maar om de show zelf =) En ze genoten er echt van. Altijd leuk om artiesten te zien lachen en losgaan op het podium! Al vond ik het publiek ERG vervelend tijdens Luzmelt (_ _" ) Ik werd net zo betast als de artiesten zelf... Waaaaarom?! o.O Serieus...

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: wo 04 aug 2010, 18:49 
Beheerder

Nogmaals.. ze kregen niet normaal de kans om te soundchecken en alles aan te sluiten. Dat moest maar snel snel gebeuren. Het was nogal rommelig, ik geef het toe. Maar dat komt meer door de meet&greet. Dat hebben ze gewoon niet handig gepland. Het is gewoon slecht geregeld. Iedereen wachtte en het duurde 5 a 10 minuten voordat ze echt aan de gang konden gaan. Normaal soundchecken en alles aansluiten duurt vaak nog langer.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: do 05 aug 2010, 01:28 
Lid

nee komt niet door de meet en greet zo lang was die niet.

Als ze nou iets langer sound check hadden gedaan dan was het misschien beter gegaan.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: do 05 aug 2010, 13:48 
Beheerder

Hoe was de meet&greet naga?

Ik heb het niet over dat de meet&greet te lang duurde, maar door de meet&greet hadden ze minder tijd om zich klaar te maken voor het concert.

Profiel E-mail  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende