Japan introduceert 'slim' toilet

Regelmatig komt er interessant, maar ook opmerkelijk nieuws uit het land van de Rijzende Zon. Als deze nieuwtjes opgemerkt worden, worden deze direct geplaatst in het subforum. Jij bent ook welkom om deze nieuwtjes te delen, maar ook om met ons mee te praten.

Moderator: Fran

Anvica
Otaku
Otaku

Re: Japan introduceert 'slim' toilet

Post by Anvica » Sat 05 Jan 2013, 20:56

DeSushiTimes wrote:bwahaha ik vind de reacties hier nog het mooiste x'D
Ik denk dat het dagboek idd nog het handigste is van het hele gebeuren....
Maar vergeleken met de wc's die ze daar normaal gesproken al hebben (even de hurk toiletten vergeten) is dit maar een kleine stap vooruit...
Haahaha Dat ben ik met je eens!
DeSushiTimes wrote:Voor degene die het niet weten: Japanse wc's zijn sowieso super luxe met allemaal knopjes voor afspoelen of een rustgevend muziekje zodat andere je niet kunnen horen plassen etc. Tering veel knopjes! Zo heeft een vriendinnetje van me eens per ongeluk de alarmbal geactiveerd toen ze met zo'n wc zat te spelen in het winkelcentrum. Meteen bewakers eropaf omdat ze dachten dat er een oud vrouwtje vast zat :P
Ik had ook eigenlijk niet anders verwacht van die Japanse wc's hahaha. Al die knpojes zouden mij ook verwarren hahaha!

Maar eh nee voor mij niet zo'n toiletpot ;) misschien alleen een extra knopje voor het doorspoelen en extra hygyiëne voor de bril :p Maar niet op m'n smartphone!

Image

Post Reply