Zware aardbeving treft Japan en Rusland

Regelmatig komt er interessant, maar ook opmerkelijk nieuws uit het land van de Rijzende Zon. Als deze nieuwtjes opgemerkt worden, worden deze direct geplaatst in het subforum. Jij bent ook welkom om deze nieuwtjes te delen, maar ook om met ons mee te praten.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Zware aardbeving treft Japan en Rusland

Post by Fran » Fri 17 Aug 2012, 22:31

KawaiiPikachu wrote:
Fran wrote:Het is natuurlijk even schrikken om zoiets mee te maken. Ik ken het zelf niet, dus ik zou het niet weten hoe het moet zijn.
Kom gezellig een periode naar noord-Groningen :P Op onze lokale zender zeiden ze dat er 40~45 per jaar zijn, dus bijna elke week wel zegmaar. Alleen nog nooit was er een zo ''zwaar'' dat hij in de stad te voelen was.
Nee okee. Dus ik zou op het plattenland moeten kamperen. En dat allemaal dankzij de gasboringen, zover ik weet.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

KawaiiPikachu
Otaku
Otaku

Post by KawaiiPikachu » Fri 17 Aug 2012, 22:43

Fran wrote:
KawaiiPikachu wrote:
Fran wrote:Het is natuurlijk even schrikken om zoiets mee te maken. Ik ken het zelf niet, dus ik zou het niet weten hoe het moet zijn.
Kom gezellig een periode naar noord-Groningen :P Op onze lokale zender zeiden ze dat er 40~45 per jaar zijn, dus bijna elke week wel zegmaar. Alleen nog nooit was er een zo ''zwaar'' dat hij in de stad te voelen was.
Nee okee. Dus ik zou op het plattenland moeten kamperen. En dat allemaal dankzij de gasboringen, zover ik weet.
Ja het is vanwege de gaswinning. Ik woon boven een gasbom zo ongeveer :oops: nouja,, mijn mede-Groningers.
En, je hoeft niet helemaal op het platteland te kamperen! Want die van gister was epi-centrum in Loppersum en dat is gewoon een stad-achtige plaats. (Maar nog net wel een dorp geloof ik) ;)

~KawaiiPikachu~
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 18 Aug 2012, 22:33

Ja, dat hoorde ik. Mijn topografische kennis is met de jaren achteruit gegaan, dus moet mijn atlas er maar eens bij gaan pakken. Weet het.. ik ben ouderwets ;-)

Maargoe.. was toch wel toevallig dat je het in dit onderwerp besprak en uiteindelijk 1 bij jou thuis te voelen was. O_o

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

KawaiiPikachu
Otaku
Otaku

Post by KawaiiPikachu » Sun 19 Aug 2012, 13:39

Fran wrote:Ja, dat hoorde ik. Mijn topografische kennis is met de jaren achteruit gegaan, dus moet mijn atlas er maar eens bij gaan pakken. Weet het.. ik ben ouderwets ;-)

Maargoe.. was toch wel toevallig dat je het in dit onderwerp besprak en uiteindelijk 1 bij jou thuis te voelen was. O_o
*google earth :P *

Jaa hou op! straks krijg ik nog een O_O

~KawaiiPikachu~
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 19 Aug 2012, 14:09

Laat me nou mijn gang toch gaan! Ik zit al veel te lang achter die computer, laat me nou lekker ouderwets zijn. ;-)

Ja, ik hou er wel weer over op.

*stilte*

Twitter last.fm ko-fi?

Image

KawaiiPikachu
Otaku
Otaku

Post by KawaiiPikachu » Sun 19 Aug 2012, 14:18

Fran wrote:Laat me nou mijn gang toch gaan! Ik zit al veel te lang achter die computer, laat me nou lekker ouderwets zijn. ;-)

Ja, ik hou er wel weer over op.

*stilte*
Haha, ga gerust je gang! Wij zitten ook nog wel eens in de atlas hoor. Als we eten of bij de tv en er is iets om op te zoeken en geen pc bij de hand en zo. (Want onze familie zijn allemaal van die mensen die het gelijk willen weten en zo en opzoeken meteen, direct!)

*verbreekt stilte met uhm.. iets? :P *

~KawaiiPikachu~
Image

Post Reply