Stem: Band/Group of the Months Juli - September 2017

Elke 3 maanden bepaal jij welke band, artiest of act bovenaan komt te staan in een super-de-luxe header van AVO. Wij schotelen je een poll voor en jij bepaalt!

Moderator: Fran

Post Reply

Wie?

Poll ended at Fri 23 Jun 2017, 11:56

Juice=Juice
2
67%
Matenrou Opera
1
33%

Total votes: 3

Fran
Beheerder
Beheerder

Stem: Band/Group of the Months Juli - September 2017

Post by Fran » Sun 14 May 2017, 11:56

Ja, ja, ja! Het klopt. Ik ben super laat met een nieuwe poll! Maar door alle drukte kwam het er steeds niet van! Ik doe weer een poll met twee keuzes en jullie mogen kiezen!

Hoe zei ik het in het vorige onderwerp: Ik heb het eventjes gehad met de standaard polls met 6 keuzes en heb besloten het voor mijzelf makkelijk te maken voor deze poll en waarschijnlijk ook de aankomende polls. Suggesties zijn zoals altijd welkom! Dit heeft ook wel deels te maken met het feit dat ik momenteel een tekort heb aan inspiratie. Dus we gaan per heden een vs poll houden. Twee artiesten of bands tegen elkaar en diegene met de meeste stemmen wint een plekje in de header! Ik kreeg suggesties binnen en kwam op het volgende:

AVO vs Poll 2017: Round 2

Juice=Juice vs Matenrou Opera

Thema voor deze ronde is: Binnenkort op tour in Europa.

Juice=Juice

Juice=Juice heeft nog geen onderwerp op AVO Blog, behalve deze tour topic: viewtopic.php?f=19&t=6888&p=151268

Matenrou Opera

Matenrou Opera topic op AVO Forum: viewtopic.php?f=11&t=2215

Voor diegene die er nog niet bekend mee zijn: de header bovenaan dit forum wordt elke drie maanden verwisseld met een artiest of band uit Japan. (Tenminste, dat probeer ik) En jij mag kiezen wie dat mag zijn, door te stemmen op de poll. Je mag ook zelf een lijst opsturen met 6 artiesten/bands/groepen uit Japan, zodat ik de volgende keer niet zelf hoef te bedenken hoe en wat.

Ken je ze nog niet? Bekijk en luister dan eerst de video's die ik speciaal voor jullie heb geplaatst. Mocht je ze dan beter willen leren kennen, dan kun je nog altijd klikken op de URL's die onder de video's staan. Laat je verrassen, leer nieuwe bands kennen en verrijk je leven! En uiteindelijk - wat dus de bedoeling is op dit forum - reageer in de topics!

Hoe zit het nu precies met 'Of the Months'? Dit kan je allemaal
hier lezen. Jullie mogen nog steeds stemmen op de Band van de maand, maar deze artiest of band zal 3 maanden als header te zien zijn in plaats van een maand.

Wij wensen iedereen succes met het kiezen!

Stemmen maar!<3

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Stem: Band/Group of the Months Juli - September 2017

Post by Fran » Mon 29 May 2017, 13:21

Vergeet niet te stemmen!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 01 Jun 2017, 16:05

Er is een gelijkstand!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 17 Jun 2017, 18:24

Tsja.. nu Matenrou Opera niet meer gaat touren, is dit een beetje een awkward poll. Maar okee, u kunt nog steeds stemmen. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 29 Jun 2017, 21:29

Ik ga binnenkort eens knutselen. Iemand een suggestie voor een nieuwe poll?

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply