DUALUZ

Dit subforum is geheel gewijd aan de muziek uit Japan. En muziek heeft diverse genres, dus dit subforum is zeer divers, maar veelal muziek met het genre pop, rock, metal en alternative worden hier besproken. Laat je niet tegenhouden en deel hier (de nieuwtjes van) je favoriete artiesten en/of bands!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

DUALUZ

Post by Fran » Wed 13 Sep 2017, 21:56

Gezien ik nogal veel muziek beluister via YouTube krijg ik nog weleens wat voorgesteld door YouTube. DUALUZ had net een nieuwe video online gezet, en die ben ik maar gaan luisteren.

Image

EGO is naar mijn idee beter (qua muziek, let's yell at the wall!) dan de eerste muziekvideo. En dat is deze:

De groep is aardig nieuw (in mei dit jaar gestart), bestaat uit zanger zL, gitarist Hironobu, bassist Tsubasa en drummer Takuto. In mei kwam de band met het mini album EMPTINESS ERROR.

Van alle bandleden heeft de gitarist nog ergens anders lopen gitaren, namelijk in de band ロマンシング性 (Romancing Saga, viel onder CROW MUSIC).

http://dualuzzz.com

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: DUALUZ

Post by Fran » Fri 15 Sep 2017, 11:26

Heb een mooi stukje uit de nieuwste video gepakt!
Image

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply