Gackt is taking over the WORLD!

Dit subforum is geheel gewijd aan de muziek uit Japan. En muziek heeft diverse genres, dus dit subforum is zeer divers, maar veelal muziek met het genre pop, rock, metal en alternative worden hier besproken. Laat je niet tegenhouden en deel hier (de nieuwtjes van) je favoriete artiesten en/of bands!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

Gackt is taking over the WORLD!

Post by Fran » Wed 11 Nov 2009, 21:58

of GACKT, want hij is alweer 10 jaar lekker solo bezig en dat moet gevierd worden door je naam in HOOFDLETTERS te veranderen. Of dit voor altijd is, weet ik niet!

Gackt, de solo zanger.

Vanilla vind ik het leukste van hem XD

OHP: http://gackt.com/
Myspace: http://www.myspace.com/gackt
Twitter? http://twitter.com/Gackt_Camui

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Darcy Maris
Otaku
Otaku

Re: Gackt

Post by Darcy Maris » Thu 12 Nov 2009, 20:30

Aimai Gackt! Geckt! Hij is geweldig! :3 Na al die jaren (oh the drama, welgetald 3 ^^") blijf ik hem geweldig vinden! En uiteraard is Vanilla dé bomb! *live!*

Ik moet zeggen dat ik zijn nieuwe nummers helaas wel minder vind. Zijn leukste albums waren in mijn mening Diabolos en Crescent!

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Thu 12 Nov 2009, 21:36

I'm not obsessed! (ik ben niet geobsedeerd)
Sorry, deze uitroep kwam vanzelf :p

Gacktie-san!!!
Vanilla <3
Lust for blood! Nog meer <3

Aaargh!!
Maar ik ben het eens met Darcy, de recente nummers (die ik nog gehoord heb), vond ik ook minder...
Ofwel is de ergste Gackt-periode gewoon voorbij voor mij :p

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Darcy Maris
Otaku
Otaku

Post by Darcy Maris » Fri 13 Nov 2009, 19:22

Misschien maakt hij binnenkort weer rock? :D

LUST FOR BLOOD! LUST FOOR BLOOD! NOESIS!

Baha DJ Robintje? Obsessed? No way! xD

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 14 Nov 2009, 23:27

Iemand een GACKTIONARY nodig?

Niemand? Ja.. hoor ik daar een ja?

GACKTIONARY: Gackt's woordenboekje
Naast vele nieuwe singles heeft GACKT een andere release op de planning staan: een boek over zijn 10-jarig bestaan als solo artiest. Het boek heet GACKTIONARY en bevat 100 wijze woorden en quotes die gezegd is in het verleden door GACKT zelf. Daarnaast bevat het boek foto's, sommigen nog niet uitgebracht, van eerdere fotoshoots, waarvan de fan zou moeten zeggen: "Zo'n GACKT heb ik nog nooit gezien."

De GACKTIONARY gaat 1800 yen kosten, is een A5 formaat en komt uit op 18 december. Het boek wordt uitgebracht door Kadokawa Group Publishing.

Bron: Journalism Rock

Ben eigenlijk zeer benieuwd wat die wijze woorden van GACKT zullen zijn + ik wil die gekke foto's wel zien. Tenminste ik neem aan dat ze gek zijn :P

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sun 15 Nov 2009, 12:06

Dat wil ik hebben!
Misschien net omdat we gekke foto's verwachten, worden ze wel te normaal om Gackt te zijn :p

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Darcy Maris
Otaku
Otaku

Post by Darcy Maris » Sun 15 Nov 2009, 22:06

GACKT kennende worden dat leuke quotes...! Ik moet dat boek hebben!!! o.0

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 18 Nov 2009, 12:43

Darcy Maris wrote:GACKT kennende worden dat leuke quotes...! Ik moet dat boek hebben!!! o.0
Je bent binnenkort jarig... dus.... en ook binnenkort is het weer kerst! Op het verlanglijstje dan maar!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 03 Dec 2009, 00:26

Nieuwste muziekvideo van GACKT!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Gackt is taking over the WORLD!

Post by Fran » Wed 10 Feb 2010, 19:54

Gackt zal een stem doen in de film Arthur and the Revenge of Maltazard. Dit is een animatiefilm. Het moet nog uitkomen.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

LissyLamoire
Otaku
Otaku

Post by LissyLamoire » Tue 23 Feb 2010, 15:32

Hoe cute! xD Het begin heb ik al 100x opnieuw opgezet =P Gewoon te schattig hoe Miyavi binnenkomt en dan Gackt omhelst xD En Gackts reactie is ook schattig ...

owjee hoor ik daar de fangirl weer opkomen? xD Ik druk maar meteen op bevestig

♥ Feels like Ryeosomnia ~ • WOW. Fantastic Baby

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 25 Feb 2010, 00:04

Is het slecht om een fangirl te zijn (van Gackt)? :P

Ik zie jou trouwens niet als gillende keukenmeid XD

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Celii
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Celii » Fri 26 Feb 2010, 20:46

Ik WAS Gackt fan XD
Hij blijft nogsteeds GEWELDIG!
Gackt bij Domoto Kyoudai is hilarisch XD

                     Image

                                               》「benishigure。♡」

LissyLamoire
Otaku
Otaku

Post by LissyLamoire » Fri 05 Mar 2010, 01:16

Nou als mijn fangirl naar boven komt kan ik wel gaan gillen en hysterisch doen xD Dus dat wil ik jullie vooral besparen en er zijn maar een paar die dat bij mij voor elkaar krijgen en 1 daarvan is Gackt *0*

Hij was de eerste Japanse artiest naar wie ik luisterde en ook mijn eerste liefde, zelfs in zijn openstaande leren broekkiej die hij aanhad in het concert van Malice Mizer xD vond ik hem geweldig ( Ik vraag me nog steeds af waarom die nou open stond, I mean dik was hij toen totaal niet o.O hij was toen zo eng dun~! ) Maar goed Gackt was dus mijn eerste liefde en is nog steeds mijn liefde ♥ xD Enige artiest die ik kan blijven luisteren opnieuw en opnieuw andere bandjes gaan een keer vervelen =x

En zijn live's zijn gewoon ... zo ... perfect *0* Bij elk concert moet ik wel een traantje wegpinken, het gevoel dat hij legt in zijn liedjes, zo mooi. Mijn favoriete live optreden is nog altijd een uit zijn Mars tour, Kono Daremo Inai Heya De ♥ geweldig lied =) En als het publiek het overneemt... KIPPENVEL~! En natuurlijk Saikai~Story uit zijn SDSN tour ... T^T

Hier is het optreden waar ik het over had ... Je moet het doen met spaanse subs xD Ik ben verwijdert omdat ik die Vid gepost had =x *zit al aan haar 8e YouTube account* xD

Als ik die filmpjes steeds terug kijk ben ik zo blij dat hij vorm heeft gekregen o.O hij was toch echt wel ongezond dunnetjes en zijn gezicht is daar ook echt helemaal ingevallen ... Hij ziet er daar niet gezond uit. Gackt wordt knapper met de jaren~! xD

En dit is Saikai~Story

Gackt spam~!! xD

♥ Feels like Ryeosomnia ~ • WOW. Fantastic Baby

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 11 Mar 2010, 12:27

Eng dun? Anorexia dun of toch iets anders?

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply