Beste console ooit!!!

Dit subforum is geschikt voor onderwerpen die te maken hebben met games uit Japan. Hou je van Japanse games? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Beste console ooit!!!

Post by Spitch TVB » Wed 21 Oct 2009, 22:24

Ik had een poll kunnen plaatsen, een pleidooi kunnen houden, maar dat ging toch nooit gelukt zijn... DUS DOE IK HET MAAR OP DEZE MANIER!!! 8D

Wat is volgens jou de beste console EVER!? Vertel er wel meteen bij WAAROM je dat vindt en als je het wilt vergelijken met ANDERE platformen zou ik je wel graag willen vragen om dat ALLEEN maar te doen met toestellen die je ZELF al gebruikt hebt, dit om een fanboy-clash te vermijden :lol: .

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Kaida
Bangya
Bangya

Re: Beste console ooit!!!

Post by Kaida » Wed 21 Oct 2009, 22:35

Ik ben heel slecht met games, écht heel slecht. Ik heb met genoeg dingen gespeeld maar ik kan er allemaal niks van xD

Ik ben echter meester van één console. Heel simpel misschien, maar oh zo geweldig.
Old school en legendarisch. De NES-console. xD

Image

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Thu 22 Oct 2009, 19:26

Oh, deze is moeilijk!!!
Ik heb hier en echte mening over...
Want... Is het klassieke nu het beste? Of overtreffen die nieuwe technieken nu toch?
Ik kan het maar niet bepalen!

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Thu 22 Oct 2009, 21:12

Nou, ik ga voor PS2. Inderdaad, een redelijk recente bak, maar komt omdat ik nooit echt veel oude thuis heb gehad. Ouders waren ertegen. Eerste console was ene handheld, namelijk de Game Boy, daarna verder naar pocket en zo, kwam er een PS, etc... Voor mij was PS2 de fijnste vooral vanwege de games die erop te spelen zijn, het feit dat er nog steeds extreem veel voor gemaakt wordt en dat er nu nog meer PS2 over de toonbanken rollen dan PS3. Die van mij is ook al aan de leeftijd dat ie normaal de geest zou moeten geven (zoals je met extreem veel dingen hebt uit de 'nieuwe generatie', een extreem nadeel ervan), maar doet het nog steeds erg goed. Ik zeg niks over de Nintendo-reeks buiten de Game Boys, omdat ik deze nu eenmaal niet thuis heb. Ooit es ... goh, wat was het weer... Nintendo 64 dacht ik, gespeeld bij iemand thuis, maar als je er niet echt in zit en het maar 1 keer doet of zo, ga je je er echt niet aan hechten. Zelfde voor de eerste XBox. M'n vriend heeft er 1 en als hij mij vraagt om mee te spelen, verdrink ik in de knoppen X'D. Nee, eigenlijk moet je best getraind zijn soms.

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Fri 23 Oct 2009, 11:24

Ik ga toch voor de PS3, ik heb gigantisch veel lol gehad met de vorige consoles. Maar het feit dat het online spelen nu goed werkt, je online spellen kan kopen + de achievements maken mij gewoon heel erg blij :D

LissyLamoire
Otaku
Otaku

Post by LissyLamoire » Fri 26 Mar 2010, 02:45

Ik ga voor de Playstation dan heb ik ze alle 3 in 1 =x XD ( Ik speel graag vals )

♥ Feels like Ryeosomnia ~ • WOW. Fantastic Baby

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Mon 31 May 2010, 14:37

Bij mij voornamelijk de Nintendo Wii en DS.

Image

Aion
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by Aion » Mon 31 May 2010, 21:31

De DreamCast :). Nu heb ik altijd al een voorliefde voor SEGA gehad, maar als gewoon van mijn top 10 ruim de helft is verschenen op de DC, tsjah, dan moet het wel zo'n beetje de beste console ooit zijn geweest. Ik bedoel, klassiekers als Jet Set Radio, Crazy Taxi, Soul Calibur, Skies of Arcadia, Shenmue I/II, REZ, Space Channel 5, Powerstone, Ikaruga, Headhunter, Grandia 2

De DC wordt echter snel op de voet gevolgd door de SNES

Tsubaki
Haiku writer
Haiku writer

Post by Tsubaki » Tue 14 Sep 2010, 11:57

Ikaruga was ook op DC :O.

Ik kies voor GBA. Het speelt nes en snes klassiekers af en had veel geweldige 2D games in goeie draagbare kwaliteit

Post Reply