[Anime/Manga] Dragon Ball/Z/GT/Super

Anime is de Japanse afkorting van animēshon (animation) en wordt buiten Japan gebruikt om Japanse tekenfilms en animatiefilms aan te duiden. Manga is de Japanse equivalent van het stripverhaal. In dit subforum kan je de diverse anime en manga, maar ook de genres ervan bespreken. Bespreek hier je favorieten.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: [Anime/Manga] Dragon Ball/Z/GT/Super

Post by Fran » Sun 10 Sep 2017, 21:06

Okee.. deze ASMR video oftewel Anime SMR video is briljant.

Alleen werkt dit niet ontspannend, meer lachopwekkend!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 01 Oct 2017, 20:54

Nog 29 minuten te gaan, mensen.. (na het bekijken van aflevering 108)

Zucht!
Spoiler: weergeven
Mooi hoe Frieza Frost trickt, maar zoals Frieza al zei: vertrouw niemand. Dus Frieza is ook zeker niet te vertrouwen.
Maar het moment dat Frieza tegen Gohan ging vechten, zag je al dat Gohan begreep dat het gevecht niet echt serieus was.
Daarbij gooide Frieza Gohan niet meteen van het veld af, waardoor het voor de kijkers een extra teken zou moeten zijn om te weten dat het nep was. Toch wel geinig om te zien. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 14 Oct 2017, 11:16

OHHHHHH

Dragon Ball Super, man!

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Dragon Ball Superman!

Net afleveringen 109 en 110 gezien en EINDELIJK krijgt het de vibe terug wat ik altijd had bij Dragon Ball Z! Heerlijk!

Ik zat namelijk op het punt van: zal ik wel of niet kijken? Toch opgezet. Toch ervoor gaan zitten. Wat een energie!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 25 Oct 2017, 18:42

Dus ergens in aflevering 111 werd gezegd dat ze op de helft zaten van het tournament. Dus ehm ja.. duurt nog wel even.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 01 Nov 2017, 13:21

Ik denk niet dat de wedstrijd voor het einde van dit jaar klaar is...

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 04 Nov 2017, 22:41

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 07 Nov 2017, 22:23

Misschien wel interessant? Nu hebben we ongeveer een richtlijn met hoe lang de huidige saga zal duren.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 03 Dec 2017, 17:47

Net 118 gezien. Ik moet zeggen dat het nu echt interessanter is geworden (daarvoor dacht ik steeds van: blablabla, wanneer is het klaar. Nu word ik echt in het gevecht gezogen!)
Spoiler: weergeven
Dus nu zitten we nog op 13 minuten wedstrijdtijd (en de vorige aflering zat het nog op 17, dus 4 minuten wedstrijdtijd per aflevering). Dan moet het inderdaad binnenkort wel klaar zijn. We shall see. Net voor het nieuwe jaar?

En dan wint Goku met zjin vrienden en wenst hij dat iedereen die verloren heeft weer terugkomt. Voila, alsof er niks is gebeurd. Iedereen houdt van Goku en we leven geweldig verder. xD

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply